Brynutvikling

For ei ukes tid siden skrev jeg om mine kronisk skjeve øyenbryn, og fikk overraskende mye respons! Det viser seg at jeg ikke er den eneste med dette «problemet», og for å sammenfatte kommentarene var vi igrunn enige om at dette fint kan leves med, alle sammen. Likevel har jeg jo blitt mer obs på brynene mine i det siste, uten at det er noe problem. På grunn av den ekstra bevisstheten la jeg merke til, da jeg lette etter noe langt bak på bloggen, hvor enormt brynene mine har forandret seg fra bloggens begynnelse til nå! Det er selvfølgelig ikke sikkert det er like synlig for dere som det er for meg, men jaggu blir ikke brynene mine bare finere og finere – og det er jammen ei utvikling jeg kan like 😀

I november var brynet mer buet, og uten den lille «knekken» jeg ønsker, samtidig som det var mer jevnt tykt over hele. I dag derimot er formen mye nærmere det jeg ønsker, nemlig mer ryddige, men likevel ganske store, bryn med en liten knekk! Gøy! De er enda ikke helt perfekte, jeg ønsker egentlig en litt større knekk og et enda ryddigere utseende, men for å få til det er jeg nødt til å la dem gro litt i overkant – og det er jo ikke akkurat fort gjort. Likevel, jeg er superfornøyd! Morsomt å kunne oppdage sånne ting ved å bla i arkivet! (Herregud, fant jeg nettopp et argument for å ha sminkeblogg? Wow.)

Innser at dette innlegget kanskje ikke er spesielt interessant for andre enn meg, men det får være synd for dere 😉

9 Responses to Brynutvikling

  1. Sunniva says:

    Jeg har endelig etter mange års prøving og feiling blitt fornøyd med brynene mine. 🙂 Det blir til slutt, hang in there! 😛

  2. Elizabeth says:

    Det var faktisk en ganske stor forskjell! Og brynene dine ser mye flottere ut nå 🙂

  3. Bloodless says:

    Stor forskjell. 😀 Jeg har bestilt Urban Decay Lush Lash System, og planlegger å bruke de på brynene også, for makan til puslingbryn skal du lete lenge etter.

  4. Jeg synes det er veldig interessant da jeg er over normalt obsessed med bryn hehe 😉 De ser kjempe fine ut, så gøy at formen har endret seg. Selv har jeg vært igjennom mange rare brynsfasonger, så når man får en form man liker er det veldig stas! Spesielt hvis brynene blir mer symmetriske. Det ene brynet mitt er totalt annerledes enn det andre.. for meg i hvertfall. Man ser jo fortsatt sånt best selv I guess.. ❤

    • Jepp, og spesielt gøy er det med bilder som virkelig kan bekrefte mistanken om forandring! Og jeg synes forøvrig du har kjempefin bryn, og har aldri reagert på at de er usymmetriske, så det er nok bare deg 😉

  5. Monica S says:

    Jeg ser også tydelig en forandring. Brynene dine er kjempefine nå. 😉

Legg igjen en kommentar

