I sminkebordet: Neglelakk

Tiden er kommet for andre dypdykk i sminkebordet mitt, og turen går i dag til neglelakkene. Jeg har delt dem inn etter fargeområder, og om dere ønsker navn på noen av dem er det bare å ta kontakt så skal jeg finne det frem 🙂 Som dere ser har jeg en del ulike merker, og merker absolutt forskjell mellom de som er veldig gode og de som er mindre gode. Mitt absolutte favorittmerke er OPI, men jeg er også veldig fornøyd med IsaDora.

Blå og grønne lakker

 

Røde og oransje lakker


Rosa og lilla lakker


Brune og kremfargede lakker

Grå, sølv- og gullfargede lakker

Over-, under- og spesiallakker


Underlakk, overlakk og matt overlakk.


Styrkende neglebehandling, styrkende blank lakk og neglelakktynner.

Er du også neglelakkfrelst som meg? Hvilket merke er din favoritt?

13 Responses to I sminkebordet: Neglelakk

  1. Nora says:

    Hvordan er kvaliteten på China Glaze? Har så lyst til å kjøpe noen, men vil vente til jeg kommer hjem fra Praha.

    • For å være helt ærlig har jeg brukt dem fra China Glaze pinlig lite, rett og slett fordi jeg valgte veldig dumme farger som ikke kler meg. Men jeg vet at mange liker dem veldig godt, så noe må det jo være i det 😛 Skal prøve å bruke en lakk fra CG neste gang jeg lakker negler, så skal jeg oppdatere deg 😉

  2. amina says:

    Tror du at du kan swatche den lys begge fra CG og den gullfargede fra GOSH? Hva er navnet på dem og kvaliteten? Super at du har sånne innlegg, kjempespennende å lese 🙂

    • Jeg har prøvd å tyde hva du egentlig mente med «den lys begge» fra CG, men klarer ikke å komme på noe lurt. Hva mente du eegentlig? 😛 Og den gullfargede fra Gosh trooor jeg at jeg har vist tidligere, skal lete litt!

  3. amina says:

    Damn you auto correct!! Mente BEIGE (lys rosa/nude) 🙂 Ikke rart du ikke skjønte hva jeg mente, haha. Sånt skjer når man leser blogger på mobilen 🙂

  4. Bloodless says:

    Jesus christ, woman! Jeg har en. Uno. Og den er nude. MEN jeg har bestilt en svart en fra MAC, for jeg følte for å være litt småemo. Så da blir det to. Dos.

    God natt.

  5. Hvordan er kvaliteten på lakkene fra Pieces egentlig? Sånn i forhold til feks. OPI. De har egentlig utrolig fine farger!

    • Nå er jeg kanskje en av få som ikke er enormt opptatt av holdbarhet på neglelakk, siden jeg skifter relativt ofte da alle fort blir stygge (mye tastaturbruk tærer på lakkede negler, og det kjapt!), og er derfor ikke kresen på merker av den grunn. Det som gjør at jeg foretrekker noen merker over andre er hvordan den er å påføre, hvor godt den dekker og hvordan konsistensen er. Når det er sagt synes jeg at OPI er litt bedre enn Pieces, rett og slett fordi den «glir lettere», men Pieces har helt greie lakker 🙂

      (Men så bruker jeg alltid under- og overlakk uansett hvilken lakk jeg bruker.)

      Har forøvrig swatchet to av dem, og den røde som heter Il Postino er veldig god! 😉
      https://ilovecosmetics.wordpress.com/tag/pieces/

  6. Emm says:

    Hva heter den gullglitrete? Med ganske store korn? Ser helt utrolig fin ut! 🙂

Legg igjen en kommentar

