I sminkebordet: Leppestifter og gloss

Ny innleggserie, gitt!
Jeg kommer i disse innleggene til å presentere sminken jeg eier, og ta for meg ulike kategorier i egne innlegg. Jeg aner selvfølgelig ikke om noen finner dette interessant, men siden jeg synes innlegg av denne typen er morsomme selv tar jeg sjansen 😉 Jeg begynner med en ganske liten kategori; Leppesminken min!


Jepp, jeg eier hele fem lipglosser, (Eller, det kan hende jeg har flere, men de bodde ikke i sminkebordet da jeg fotograferte…), og jeg tipper at de kostet meg under en hundrelapp til sammen. To fra HM kjøpt for 10 kroner stykket, og to fra NYX kjøpt billig på CC. Den siste er fra Body shop og var en del av et sett jeg kjøpte for evigheter siden. Alle er relativt ubrukte, med unntak av den rødrosa fra NYX, den er veldig fin! (Også lukter de FANTASTISK av sitronspylevæske. Seriøst.)


Round Lipsticks fra NYX! Disse er fryktelig billige, kommer i utallige farger og er veldig behagelige på. Jeg har swatchet disse tidligere, innlegget finner du her. Noen få av disse brukes av og til, andre brukes aldri.


De leppestiftene jeg har som IKKE er fra NYX er disse. Noen brukes jevnlig, andre aldri. Mine favoritter er de to til venstre (GOSH Darling og en fra Lumene) samt nummer tre fra høyre. Sistnevnte er Pro Longwear Lipcreme fra MAC, i fargen Unlimited, og jeg er veldig glad i å bruke den sammen med GOSH Darling. De andre leppestiftene er fra ymse merker, bl.a Max Factor, Maybelline, Kiko og IsaDora. Om ønskelig skal jeg få swatchet disse etterhvert, og om noen ønsker å vite nummer og navn på noen av disse er det bare å rope ut!

Grunnen til at denne delen av samlingen er relativt liten (ja, bare relativt) er at jeg veldig sjeldent bruker leppeprodukter, rett og slett fordi jeg ikke finner noe med god nok holdbarhet. I tillegg er jeg veldig dårlig på touch-ups, så jeg foretrekker bare gode leppepomader fremfor leppestifter som smitter av og blir skjoldete. Ja, jeg er lat 😛

Hvor mange leppeprodukter har du, og hvor mange brukes jevnlig?

7 Responses to I sminkebordet: Leppestifter og gloss

  1. Line S says:

    Elsker innlegg som dette! JA til stalking i andres sminkeskap!!

    Jeg har ca 50 leppestifter og rundt 40 lipglosser. Aaaaltfor mange, men det er så mange fine. Bruker vel ca halvparten jevnlig. Det er derfor jeg aldri blir kvitteringen noen…

  2. Fine!

    «I tillegg er jeg veldig dårlig på touch-ups, så jeg foretrekker bare gode leppepomader fremfor leppestifter som smitter av og blir skjoldete. Ja, jeg er lat »
    – Samme her 😀

  3. Monica S says:

    Jeg prøver å bli flinkere til å bruke leppeprodukter jeg, jeg var også lat før. Men det er jo knallfint, når man orker. Derfor har denne delen av samlingen min blitt ganske stor etterhvert. 😛

    Digger slike innlegg jeg også Tone, så gleder meg til å se mer. 😉

    • Godt å høre! Og ja, jeg prøøøøver jo også å bli flinkere, men det blir oftest til at det blir en påføring til bildetaking, også bruker jeg leppepomade resten av kvelden 😛

Legg igjen en kommentar

