To nye flytende foundations

Jeg antar at flere enn meg har lagt merke til at Vita har 30% rabatt på all sminke i disse dager (visstnok frem til 20. februar), og jeg tok derfor turen i dag for å bruke bittebittelitt penger på noe halvfornuftig – nemlig flytende foundation. Jeg har alltid slitt med foundations, og dermed vært lite motivert for å lete, men da jeg fikk tak i den mye omtalte Revlon Colorstay i butikk i Roma i høst begynte jakten på noen som var enda bedre. Jeg har nemlig lenge vært skeptisk til typiske «drugstorefoundations» på grunn av dårlige ingredienser, men siden jeg ser ut til å tåle Revlon gir jeg like greit andre merker en sjanse også!

I dag falt valget på en fra Gosh og en fra IsaDora, rett og slett fordi fargene så ut til å være gode matcher til huden min, samt at prisen var fin – originalprisen på den fra Gosh er 105 kroner (!!) og 139 på den fra IsaDora, noe som gjorde at jeg betalte rundt 170 kroner for begge to.

Jeg har foreløpig ikke fått prøvd den fra IsaDora, men den fra Gosh har jeg brukt siden i formiddag og jeg er foreløpig godt fornøyd!

Er det noen av dere som bruker/tåler ansiktssminke fra Vita o.l? Har dere noen å anbefale?

11 Responses to To nye flytende foundations

  1. Monica S says:

    Jeg har lest en del positivt om den fra Gosh, så gleder meg til å høre om den faller i smak. 😉

  2. Jeg liker Gosh sine øyenskyggepenner, desverre falt ikke de vanlige øyenskyggene like godt i smak 😦 Foundation har jeg ikke prøvd, rett og slett fordi huden min er ganske kresen – og tåler svært lite… 😛

    • Nei jeg trodde jo at huden min ikke tålte noe som helst, men siden den tålte Revlon har jeg er ørlite håp om at annet også går bra! Når det gjelder øyenskygger fra Gosh har ejg aldri orket å prøve dem, rett og slett fordi det finnes så mange finere og billigere og bedre på nett 😛

  3. amina says:

    Nå fikk jeg kjempelyst på den fra Gosh! Er den noe å satse på? Personlig liker jeg best foundations som gir litt ‘glød’, altså ikke de aller matteste som får meg til å se død ut 🙂 Og forresten, hvor lenge varer tilbudet? 🙂

    • Jeg har jo kun brukt en en halv dag da, og da med primer under, så jeg kan jo ikke si så fryktelig mye, men jeg liker den i alle fall så langt 😛 Den er ganske matt, dog, mener jeg å huske…. Eller så var det pga finishingpudderet….. Hm. (Jepp, jeg har teflonhjerne! Men tror altså at denne er ganske matt :P)

      Vet dessverre ikke hvor lenge tilbudet hos Vita varer :/

  4. katrine says:

    Jeg må jo innrømme at jeg handler enn god del hos Vita (sånn ca 50% av lønningen min…) så sminken der kan jeg 😉 Gosh sin har jeg ikke prøvd, så den må du skrive noen ord om når du får testet den ordentlig! Øyenskyggepalettene deres er svært gode, samme er eyelinerne og neglelakkene deres og børstene.

    • Det skal jeg gjøre! 🙂 Og linerne har jeg hørt mye bra om, men andre ting har jeg aldri følt noe behov for å teste :p (Bortsett fra GOSH Darling leppestift da, selvfølgelig, den kunne jeg ikke motstå!)

  5. Malin says:

    Har prøvd Gosh wonder voulume maskaraen, og… usj, den er fæl.

Legg igjen en kommentar

