PIP: UD<3NYC (!!!!!!!!!!!!! :D)

VERDENS BESTE PAKKE I POSTEN!! ÆÆæææh 😀 😀

Jeg bestilte denne for litt over ei uke siden, og er rett og slett dritimponert over hele handelen. Det gikk fort, og i tillegg til at paletten var pakket godt inn i bobleplast kom den pakket inn i ROSA plast! *dån*

Siden jeg ikke har sjans å få til en noenlunde fornuftig lyssetting for tiden og dermed ikke gode bilder, anbefaler jeg dere å besøke Heidi for å se bedre bilder samt swatches.

Etter å ha glodd meg ferdig måtte jeg selvfølgelig teste noen av de fine fargene, og plutselig var øyelokket både lilla, blått og grønt! Kanskje ikke spesielt estetisk vakkert, men jeg fikk testet noen av fargene – og de er fantastisk! Spesielt imponert er jeg over den blå, Radium, som er utrolig god å jobbe med – kremete, myk og utrolig pigmentert. De andre fargene er Kush, Psychedelic Sister (lilla) og Kush (grønn) samt Snatch under øyebrynet. Jeg tror jeg har fått meg en ny storfavoritt, dere! 😀

Hvilken palett er din favoritt?

27 Responses to PIP: UD<3NYC (!!!!!!!!!!!!! :D)

  1. Jade says:

    Den var mistenkelig lik bildet på rekommandert-sending-lappen jeg fikk i posten i dag!! Gjett om jeg skal på postkontoret i morgen!! 😀

  2. Anja says:

    Måtte du betale toll for denne? Evt hvor mye? 🙂

  3. Monica S says:

    Hurra!!!! Endelig har du også skjønnheten i hus. Denne kommer du til å kose deg med 😀

  4. Elizabeth says:

    For noen utrolig flotte farger 😀 Spesielt den blå!!

  5. Er det lov å spørre hvem selgeren er? Jeg MÅ kjøpe en sånn en!!! 😛

  6. Sunniva says:

    OMG!!! 😀 Din heldigris!!! 😉 Jeg og vil haaa!! 😀

  7. Esther says:

    Såååå mesunnelig!!!! 😀 😀 😀

  8. Åååh, kan tenke meg hvordan du følte deg da du fikk den 😀

Legg igjen en kommentar

