Konkurranser hos Monica og Quirky

Siden jeg er en crappy blogger selv for tiden slår jeg til med tips om to konkurranser på to særdeles fine blogger; Den ene hos Monica, og den andre hos Quirky!

Hos Monica er premien Naked Eye Palette fra Too Faced – en utrolig søt palette med wearable farger, og konkurransereglene er standard: Kommenter, følg og spre link. Kommentere gjør jeg ofte, følge har jeg gjort helt siden bloggen var nyfødt og å spre link gjør jeg med glede – for Monica er kjempesøt og flink! Trykk på bildet for å komme til konkurranseinnlegget.

Fin premie? Jepp, men Quirkys er ikke akkurat dårligere! For å bote på sin dårlige samvittighet etter at hun forlot bloggen et par uker slår hun til med en Limited Edition NARS-blush ved navn Douceur. Ja, du leste riktig, jeg skrev både NARS og Limited Edition! Quirky er nemlig bevisst på både kvalitet og ekslusivitet, og bloggen er gjennomsyret av godt formulerte innlegg om gode, og ikke minst pene, produkter. Det eneste som trekker ned at vi enda ikke har fått sett Quirky, så ønsker du plusspoeng, Q, så vet du hva som må til 😉 Trykk på bildet for å komme til konkurranseinnlegget.

I tilfelle disse bloggene er nye for dere har dere en del lesestoff å ta for dere mens jeg venter på et fornuftig fotoredigeringsprogram som kan oppgradere bildene mine fra dårlige til helt greie 😛

Ha en herlig kveld!

2 Responses to Konkurranser hos Monica og Quirky

  1. Monica S says:

    Det går veldig greit å dele post med Quirky, siden jeg virkelig liker bloggen hennes 😉

Legg igjen en kommentar

