Make Up Store Cover All Blue

Fikk besøk sørfra i går, og med seg hadde hun min siste bestilling fra MUS: Cover All Blue! Jeg hadde store forhåpninger om at dette skulle være boksversjonen av den rosa fargen i Cover All Mix, men den gang ei. Denne er mye lysere og hudfarget, og er derfor ikke så nøytraliserende for blått som jeg skulle ønske. Fryktelig kjipt, men jeg får prøve litt til for å se om jeg får den til å fungere, ellers ryker den nok rett på Bomkjøpmarkedet hos Heidi.

Andre som har prøvd denne?

3 Responses to Make Up Store Cover All Blue

  1. Hm, ja jeg er litt skuffet over fargen på denne må jeg innrømme! Kunne også godt tenkt meg å kjøpe den rosa delen av Cover All Mix singel. Kjipt!

    • Yep :/ Og det hadde ikke gjort noe om den hadde vært bare bittelitt mindre rosa enn den i Mixen, for jeg synes faktisk at den er bittelitt for rosa, men denne er nærmere den hudfargede delen. Fillern!

  2. Monica S says:

    Huff, så dumt. Håper du finner noe lurt å bruke den til likevel. 😉

Legg igjen en kommentar

