Favorittprodukter: Januar

Jeg kan ikke påstå å ha oppdaget noen nye, revolusjonerende og fantastiske produkter denne måneden, men noen har jeg selvfølgelig strukket meg mer etter enn andre!

MAC Painterly Paint Pot


Denne var jeg ikke storfan av da jeg kjøpte den, men jeg har blitt mer og mer glad i den i det siste. Jeg bruker den alltid over UDPP, og da sitter den som støpt. (Vet mange synes den gjør det uten UDPP, men det har jeg aldri prøvd.) Den har en fin rosatonet hudfarge og er perfekt for å skjule blodårer og ujevnheter på øyelokket, slik at jeg får et renere og penere lerret å jobbe med 😉

Urban Decay Primer Potion

Greit, denne har vært en favoritt hver eneste dag siden jeg fikk den for evigheter siden, så å kalle den en januarfavoritt er kanskje ikke helt korrekt – men den har vært helt fantastisk også denne måneden! (Og den var visst skitten, gitt….. Wops.)

Heptan

Jeg må innrømme at jeg ikke alltid er verdens beste pleier for sminkekostene mine, ofte blir de nemlig liggende uvasket alt for lenge. En slik latskap i kombinasjon med lyst til å bruke fargerik makeup resulterer ofte i stor irritasjon fordi jeg aldri har rene koster… Redningen? Heptan, selvfølgelig! Jeg påfører litt væske på et stykke papir og stryker kosten over flere ganger til den slutter å avgi farge (Det er ofte nødvendig med mer enn ett papir), for så å la den tørke et par minutter. Fantastisk, sier du? Indeed!

Sigma F82 Round Top Kabuki


Bildebevis på ovennenvte påstand, gitt…. (Idag MÅ jeg ta en kostevask!) Denne er altså fenomenal, og jeg bruker den hver dag til mineralfoundation! (Og jeg har også blitt fortalt at den er like fenomenal til flytende foundation ;))

Hvilke produkter er dine januarfavoritter?

7 Responses to Favorittprodukter: Januar

  1. Elizabeth says:

    Heptan var det eg skulle kjøpe ja.. *klappe-seg-på-hodet* Takk for at du minnet meg på det 🙂 I går vasket eg alle kostene mine, så ble ikke så mye sminke i ansiktet på meg da 🙂

  2. Monica S says:

    Vurderer å skaffe meg Painterly jeg også. Alle maser så fælt om hvor fantastisk den er 😛

    Jeg elsker både UDPP og F82 jeg. Og ja, den er fantastisk til flytende også 😀

  3. Line S says:

    Mange fine produkter. Jeg har også brukt painterly mye denne måneden, men uten UDPP. Funker bra. Første gang jeg har brukt den som primer i dag og øyenskyggen er like din som i dag tidligere! Liker den om mulig enda bedre nå!
    Min F82 delte seg i to deler i går, blæ!

    • Whaaat?? Altså, at busten gikk fra skaftet? Har du fått mye vann i den? For min er også ganske løs, selv om jeg ikke har fått noe særlig med vann ned i metalldelen, men jeg håper den ikke faller fra hverandre av den grunn :S

Legg igjen en kommentar

