Jeg er gal…

Jeg vet jeg ikke har råd, men samtidig har jeg ikke råd til å la være. På forumet i dag fikk jeg link til en Ebay-selger som solgte den til rundt 400 kroner inkludert frakt, og jeg måtte slå til. De andre selgerne jeg har sett tilby paletten har hatt en pris på nærmere 500, så sammenlignet med dem ble jo dette rett og slett et kupp. Ikke sant? Sant.

Jeg har hatt så enormt lyst på den, dere aner bare ikke. Den er så fin. Så allsidig og brukervennlig, og ikke minst stilig. Fargene er fine og av god kvalitet, og den anses som et must i Norges skjønnhetsverden. Jeg kunne rett og slett ikke la være.

Jeg lover å elske og ære deg – til døden skiller oss ad. (Håper jeg.)

 

14 Responses to Jeg er gal…

  1. Elizabeth says:

    Åååh, eg har også lyst på :/

  2. Sunniva says:

    Ååh, jeg kjenner misunnelsen vokse inni meg! Fy som jeg har lyst på den der! 😛 Men jeg har så absolutt ikke råd til den. 😦

  3. Monica S says:

    Den er så skjønn! Har lekt meg litt med den ene fargen i dag, knallblå, fargene er sterke altså 😉

    Litt gal må man jo være. 😉

  4. Bloodless says:

    Gal, sprø, ja rett og slett helt crazy. Skjønner virkelig ikke hva du tenkte på!

    PS. Knekkebrød er undervurdert.

  5. Line S says:

    Aiai, har du kjøpt!
    Kjenner jeg ble litt misunnelig nå.. Har du link til selgeren?

Legg igjen en kommentar

