På vei i posten: Skambillige børster

Surfet Ebay igår, på jakt etter billige børster til litt mer crazy looks – slik at jeg ikke må vaske Sigmakostene mine hver gang jeg vil bruke rosa eller blå. Fant en del mulige kandidater, men til slutt sto det mellom ett sett med 20 børster, og ett med 32. Jeg valgte det med 20….. Hvorfor? Vel, den annonsen hadde nærbilder av børstene, mens den med 32 børster ikke hadde ordentlig oversikt. Valgte derfor den med 20 fordi mange av kostene så ut til å være det jeg lette etter, i tillegg til at mappen så relativt fornuftig ut.

Jeg var i utgangspunktet bare ute etter greie øyeskyggebørster, og det satser jeg på at dette settet har. Betalte ca 15 dollar, som i går var lik omtrent 90 norske kroner. Godt fornøyd med det, gitt!

Har du erfaring med billige børster? Finnes det noen som kan fungere, eller er det alltid bortkastede penger?

8 Responses to På vei i posten: Skambillige børster

  1. Airam says:

    Oi, det så veldig lovende ut! Av kostene jeg har, så er det Eco Tools og Mac som er best, H&M-kostene mine gjør meg bare frustrert. Jeg ønsker meg omtale av disse når de kommer! 😀

    • Jeg er veldig glad i mine Sigma-koster, og synes forsåvidt at EM og Eco Tools er greit nok – og forventer selvfølgelig ikke det samme av disse men jeg håperhåperhåper at de i alle fall er greie nok! Omtale skal bli 😉 Håper bare at det ikke tar en evighet før de kommer!

  2. Birgit says:

    jeg har faktsik bestilt 2 ganger koster i fra ebay. måtte bestille sett nr 2 da mange koster fra sett 1 ble ødelagte. og så har jeg kastet noen av kostene som røyter.

    De jeg har er helt ok å bruke 🙂

  3. Elizabeth says:

    Har bestilt et sett fra ebay eg og med ca 30 koster. Spent på hvordan dem er. Geitehår vistnok 🙂

  4. Monica S says:

    Blir spennende å se hva du synes 😉

Legg igjen en kommentar

