PIP: Lip balm, stevia og jojobaolje

Pakke, pakke, pakke 😀 Greit, denne er ikke så fryktelig spennende, men det er like fullt en pakke! Den kom fra iHerb, og inneholdt ny forsyning av leppepomade (ganger fire) og jojobaolje, samt en flytende stevia jeg gleder meg til å prøve ut! I tillegg fikk jeg tre prøver; én på sjampo, én på balsam og én på et eller annet som kalles Cococarbo.

Jojobaoljen har jeg av en eller annen grunn en tvangstanke om at jeg alltid måå ha i hus, og leppepomaden elsker jeg. (Har skrevet omtale her.) Steviaen skal ha tilsatt vaniljesmak, og være ypperlig til det meste (Les: te!!!!).

Handler du fra iHerb? I såfall: Hva?

Om du ønsker å handle fra iHerb for første gang blir jeg veldig glad om du bruker nedennevnte kode for å få 5% rabatt, samtidig som jeg får «rewards».

INU521

iHerb

Ha en herlig lørdag, dere!

4 Responses to PIP: Lip balm, stevia og jojobaolje

  1. Monica S says:

    Jeg har ikke handlet noe fra iherb enda, men det blir nok etterhvert. 🙂 Alle skriver om det for tiden. I allefall du og Heidi. 😛 Og jeg, jeg er lettpåvirkelig. 😛

  2. emilie s says:

    Det hadde vært gøy å høre hva du synes om steviaen, når du har prøvd den litt! 😀

Legg igjen en kommentar

