Ny mail til Makeup Mekka

Siden mange sa seg enige med meg om at svaret jeg fikk i går var meget diffust, forenklet jeg mailen enormt og gjorde et nytt forsøk i dag.

«Hei igjen, og takk for svar!

Jeg ser at jeg kan ha uttrykt meg litt uklart mtp at ingen av mine spørsmål egentlig ble besvart, og holder meg til et eneste et denne gangen: Er produktene i deres brand ekslusive for dere, Makeup Mekka, eller kan andre selskaper kjøpe samme produkter og kalle dem for sine?

Ha en god helg!
Mvh Tone Ånes»

Jeg må innrømme at jeg blir mektig imponert om de klarer å vri seg unna spørsmålet denne gangen, og venter spent på neste hverdag og et eventuelt svar!

10 Responses to Ny mail til Makeup Mekka

  1. Karo says:

    Må si jeg også er veldig spent på hva de svarer nå! Har alltid likt Makeup Mekka veldig godt, men hvis dette stemmer så synker de lavt, synes jeg :/

  2. Sv: Hehe, kan bedre «how-to» enn det der altså 😀

    Jeg er også sykt spent på svaret fra Makeup Mekka! Bra du tar dette opp i bloggen din 🙂

  3. Marlene says:

    Bra jobba «Frøken Detektiv»! Gleder meg til å se hva de svarer nå 🙂 Glad jeg var blakk da «hypen» var som størst, hehe!

  4. Monica S says:

    Haha, dette skal godt gjøres å ro seg unna noe så direkte! 😉

  5. Ja, det blir spennende å høre!

  6. Elizabeth says:

    Ja, nå er eg spent 😀

  7. Spent på hva de blir å svare på denne mailen

  8. haha;D;D Håper de svarer fort, for nå er jeg kjeeempe nysgjerrig 😉 hihi

  9. Sv: De fulgte med en gang de hadde sånn tilbud. «Kjøp tre pridukter fra Max factor, og få med børstesett på kjøpet». De skulle solgt de til vanlig også 🙂

    • Aah, okei! Ja, hadde vært greit å fått prøvd, innlegget ditt inspirerte meg nemlig til å kjøpe et billig børstesett fra Ebay, til sånne litt mer spesielle og fargerike dager – så jeg slipper vaske de ordentlig gode børstene så ofte :p

Legg igjen en kommentar

