Salg: CC, FU, Blush og SN

Mailboksen håner meg i disse dager, der den fylles opp av tilbudsmail på tilbudsmail på tilbudsmail.

Senest for få minutter siden mottok jeg mail fra den norske nettbutikken Blush som fram til tirsdag tilbyr 20% rabatt på hele butikken! Det er veldig, veldig bra, selv om prisene i utgangspunktet er noe høyere enn hos utenlandske nettbutikker. Det kan derfor være lurt å sjekke Blush opp mot de utenlandske butikkene i helgen – og om det er noe du trenger FORT er Blush stedet. Jeg har aldri bestilt derfra selv, men vet at norske nettbutikker opererer med frakttid på par-tre dager, og det er fryktelig greit når en bare måååå ha påfyll av favorittsjampoen eller fuktighetskremen.

DISSE BUTIKKENE HAR SALG AKKURAT NÅ:

Blush – 20% på ALLE varer ved bruk av koden 20PROSENT. Varer fra i dag 28. januar til tirsdag 1. februar klokken 12.00.

FeelUnique – Har i tillegg til nedennevnte rabattkoder 12% RABATT PÅ HÅRPRODUKTER BARE I DAG ved bruk av koden 12OFFHAIR.

Cherry Culture – 20% på ALLE varer ved bruk av koden VDS20. Varer fra i går 27. januar til tirsdag 1. februar.

StrawberryNet – Har salg på diverse gavepakninger. Varer så lenge lageret rekker, eller til 14. februar.



I tillegg har CDON og Play en del salg – og for dere som kjøper valentinsgaver finner dere garantert noe til kjæresten der 😉

Jeg føler at jeg har glemt noe vesentlig her, men kommer ikke på det…. Derfor, om du vet om andre salg: Rop ut!

4 Responses to Salg: CC, FU, Blush og SN

  1. Ingvild says:

    Så fin blogg, fant den på http://www.heidioksendal.com. Du har mange nydelig sminke looks, digget dem 😀

  2. Monica S says:

    Det er godt å se at det ikke bare er min mailboks som håner meg. Kunne ikke alle tilbudene komme om ca en måneds tid, da hadde jeg hatt mer shoppepenger igjen. 😛 Men ja, spørs om viljestyrken angående CC holder helt til tilbudet går ut. 😛

    • Absurd nok frister faktisk ikke Cherry Culture sånn grusomt nå – siden shoppegenet for en gangs skyld er i kontakt med fornuften som vet at jeg såvidt har prøvd det jeg fikk i forrige, relativt store CCpakke 😛 Men jeg skulle absolutt hatt diverse fra FU!

Legg igjen en kommentar

