På vei i posten: Pore Perfecting Primer!

Jeg har til nå lest en god del gode anmeldelser av Makeup Mekkas Pore Perfecting Primer, og vært veldig nysgjerrig på den. Den har likevel vært for dyr (for meg for tiden, vel og merke) og jeg har derfor utsatt kjøpet lenge. I dag ble jeg derimot gjort oppmerksom på at primeren ikke er Makeup Mekkas egen, men at de i stedet handler fra en amerikansk bedrift som produserer logoløse produkter og selger til mindre selskap, som igjen setter sin egen logo på emballasjen. (Akkurat sånn som Coastal Scents gjør med sine produkter). Dette gjorde meg i utgangspunktet litt skeptisk, men produktene kan selvfølgelig være gode, og det er derfor jeg gikk på Ebay og kjøpte primeren til under halv pris 😉

Ser den kjent ut, eller? Jepp, den er den samme som hos Makeup Mekka – minus logo 😉
(Ei av forumjentene som gjorde meg oppmerksom på dette har også sjekket ingredienslisten – og den er eksakt lik.)

Jeg betalte 109 kroner inkludert frakt, mot Makeup Mekkas 229 kroner UTEN frakt.

Jeg er spent!

15 Responses to På vei i posten: Pore Perfecting Primer!

  1. Anna M says:

    Wow, shit. Ran fra makeupmekkas side.

  2. Elizabeth says:

    Haha! Alle stjeler fra alle.. merkelig det der. Håper den funker bra den du kjøpte 🙂 Regner med at du skriver om den på bloggen din 🙂

  3. Monica S says:

    Jeg ble også litt sånn «oi», når jeg leste det på forumet. Tenkte også det samme som deg. Gleder meg til å se hva du synes da uansett 🙂

  4. Ingrid Elisabeth says:

    plutselig ble den ikke så billig «uten mellomledd» likevel 😛 har ikke fått prøvd den enda, siden jeg ikke har sminket meg «ordentlig» de siste dagene, men i morgen er det pubkveld, så da skal den testes 😉
    fant et par flere av «makeup mekka’s» ting på ebay, men det er egentlig bare denne jeg ville teste. Har en blush derfra, men den kjøpte jeg på salg uansett, så jeg føler meg ikke snytt der:)

    • Nei, det er nesten skremmende! Og ja, du får kjøre hardtesting i morra 😉 Hva synes du om blushen? Jeg har fundert litt på å teste etterhvert, men blush er foreløpig ikke noe jeg føler jeg MÅ ha mer av (selv om jeg har overraskende få!) :p

  5. Jeg venter også på dette produkte i posten 😛 også fra ebay. klarte ikke å la være. så bestilte den nu nettopp:P

  6. Hehe:P går nokk bra at folk smygtitter:P hehe…

  7. Karo says:

    Nysgjerrig på å lese hva du syns om denne. Jeg syns nemlig ikke den levde opp til forventningene. Jeg har litt fet hud med litt store porer, så denne burde vært perfekt for meg…men det var den absolutt ikke! Syns nesten at den gjør mer mer blank, og den får absolutt ikke sminken til å sitte lenger :/ Tester nå primer fra purminerals, og er fornøyd med den så langt 🙂 Håper du liker den bedre enn hva jeg gjorde.

    • Æsj, så kjipt! Ser at flere nå de siste dagene forteller at de ikke elsker den så høyt som alle andre gjorde i begynnelsen… Jaja, jeg betalte tross alt ikke mye for den – og det er jo verdt et forsøk!

      Jeg har forøvrig ikke fet hud, den er mer fuktfattig og litt kombinert, samtidig av og til blank men samtidig stram, så det kan jo være at den er en bedre match for meg.
      Godt å høre at du har funnet en primer du er fornøyd med, i alle fall 🙂

Legg igjen en kommentar

