Et tiltak mot fremtidig irritasjon

Nå har jeg grublet i hele dag over hvilke skygger jeg egentlig brukte i DENNE looken, og jeg klarer ikke å komme på et godt svar. Jeg mistenker at jeg kan ha brukt Constructivist Paint Pot som base, og eventuelt Comfy over, men jeg er på langt nær sikker. Dette irriterer meg, da jeg virkelig kunne tenkt meg å få til samme farge igjen, og jeg ikke er fan av å mikse og trikse og søke i evigheter før jeg finner det jeg leter etter. Men jeg må nesten det, altså.

Uansett, for å forhindre slike situasjoner i fremtiden lover jeg herved å ALLTID legge med produktoversikt i slike innlegg, og dere har herved rett til å skyte meg om jeg glemmer det. Eller i alle fall minne meg på det.

Nå er det nedskrevet og dermed også mer gjeldende – takk for oppmerksomheten!

9 Responses to Et tiltak mot fremtidig irritasjon

  1. Eirin fra bergen says:

    hehehe..følte kanskje å skyte deg var litt drøyt da 😉

  2. Eirin fra bergen says:

    jeg kan inngå en kompromiss.. Du får et kjærlig men bestemt klaps i bakhuet når du ikke venter det? 🙂

  3. Monica S says:

    Den er grei, faren min er medlem i sportskytterlag, så skal ta på meg oppgaven jeg 😛

    Men produktliste er alltid lurt! 😉

  4. Tilbaketråkk: FOTD « I LOVE COSMETICS

Legg igjen en kommentar

