Magnetteip + SMH + MAC = sant

Selv om jeg absolutt elsket Z-paletten full av SMH-skygger jeg vant hos Heidi, ble den dessverre altfor lite brukt. Den ble rett og slett for stor til å ligge på vasken på badet (jeg har et BITTELITE bad!), og den ble derfor kun dratt frem til mer spesielle anledninger – og ikke travle morgener. MAC-paletten min, derimot, er motsatt. Den er liten og nett, og ypperlig til badet, men særdeles stusselig og tom. Derfor, kjære venner, derfor bestilte jeg magnetteip. SMH-skyggene har nemlig «motsatt magnetisme» av MAC-skyggene (som faktisk bare har en påklistret magnet… Lite classy.) og de vil derfor ikke bo i paletten som er laget for MAC-skygger.

Slik så MAC-paletten ut; Stusslig, trist og tom.

Slik så Z-paletten ut med alle SMH-skyggene. Frisk, fin men altfor svært.

Løsningen? Magnetisk teip!

Og sluttresultatet? En frisk, glad og akkurat passelig MAC-palett som er perfekt skikket til å bo på bad!

Ta-daaaa!!

Hvordan jeg syns magneten fungerer? Supert! Den er ikke sterk nok til diverse kjøleskapting, men akkurat passe sterk til øyeskygger , og ja, jeg har holdt den opp ned for å sjekke 😉

15 Responses to Magnetteip + SMH + MAC = sant

  1. Monica S says:

    Så luuuuurt! 🙂 Paletten så veldig fin ut, liker at det er en god blanding av ulike farger 🙂

    Jeg er forresten HELT tilbake nå! Har vært en travel uke skjønner du, men guri meg som jeg har savnet bloggen, andre blogger og sminkeforumet 😉

  2. Elizabeth says:

    Smart! Kan du legge ut link til hvor du bestilte teipen? 🙂 Har lett og lett i Bergen for å finne magnetisk teip, men har ikke funnet noe :/

  3. Nydelig! Så fint det ble 😀 😀

  4. Camilla says:

    De selger sånn magnet teip på chlas olson også:-)

  5. zonkosworld says:

    Hej.
    Hur gjorde du trycket på baksidan av skuggorna? (Mac namnet)

  6. Martina says:

    Så stilig det ble! 🙂 Kjempekjekt å vite 😉

Legg igjen en kommentar

