På vei i posten: Leppepomade, pigment, stevia og teip!

Jeg ser at det kan virke en tanke sært å komme med «Se hva jeg har bestilt»-innlegg dagen etter jeg har proklamert at jeg er blakk; men kun ét av de følgende produktene er kjøpt utelukkende fordi jeg har lyst på det. Hvilket produkt det er snakk om?

Urban Decay Pigment X, selvfølgelig!

Jeg så Heidi omtale den som en perfekt dupe av Melon-pigmentet til MAC, og siden jeg har hatt lyst på det så uendelig lenge valgte jeg å unne meg dupen fra Urban Decay. Det ble en billig fornøyelse – jeg betalte litt under en femtilapp på Ebay.

Det andre jeg venter på er sånt som er nyttig og fornuftig – og noe er nytt og annet prøvd før. Dette venter jeg på:

Flytende Stevia med Vanilla Creme-smak

Det var skrevet enormt mye positivt om denne i en blogg,og siden jeg er en sucker for reklame så…. Ja.

Weleda Everon Lip Balm x 4

Leppene mine lider en stille død i dette været, og siden venninne K skal ha en, og jeg må ha minst to (nattbord og jakkelomme!) var det like greit å kjøpe fire om gangen.

Desert Essence Jojoba Oil 118 ml

Påfyll! Denne bruker jeg sammen med sukker og salt til leppeskrubb og tidvis kroppsskrubb, og av og til alene som sminkefjerner. Har etterhvert som jeg begynner å gå tom innsett at denne er et must på badet mitt!

Magnetisk teip

Endelig skal noen av de fineste SMH-skyggene mine få flytte inn i Mac-paletten min!

 

Venter du på noe gøy?

 

22 Responses to På vei i posten: Leppepomade, pigment, stevia og teip!

  1. Helle says:

    Jaaa, jeg venter på diverse NYX sminke fra cherryculture ;D Litt glede i hverdagen må man jo ha;)
    Forøvrig har jeg fulgt bloggen din en stund og bare ikke kommentert (FY på meg!), liker den kjempegodt! Stå på! :))

    • Åh, pakker fra Cherry Culture er alltid gøy 😀 Og det er klart man skal ha glede i hverdagen, det er jo det livet er til for 😉

      Fryktelig gøy å høre, tusen takk! Og her er det altså veldig frivillig å kommentere, men jeg synes det er veldig gøy når du gjør det 😉

  2. Line S says:

    Så spennende! Jeg har Melon pigmentet fra Mac og er kjempefornøyd med det. Det kommer du sikkert til å få brukt mye.

    Har du brukt magnetisk teip før? Kjøpt på ebay? Kanskje jeg trenger en sånn??

    Stevia er også spennende, funker det bra?

    Oioi, likte disse innkjøpene!

    • Så bra, gleder meg 😀 Og nei, har ikke brukt magnetteip før, men lover å oppdatere når jeg får den, for det kan nemlig hende at du trenger en sånn, ja 😉 Forresten fra Ebay, ja!

      Og jeg har tidligere kun prøvd vanlig Stevia i pudderform, men synes det var et eller annet rart med smaken.. Men det er mulig jeg bare brukte for mye – så jeg skal absolutt gi det en ny sjanse! (Har tross alt to fulle bokser i skapet… :P)

      Æhæ, jeg også, og nå ble jeg bare enda mer gira!

  3. Mmm, den stevia’en smaker kjepegodt! Brukte i sjokolade her om dagen. Har bestilt meg noen av de andre smakene også! Hihi, digger forresten når jeg klarer å få folk til å kjøpe ting. Hehe! Gled deg til du får X! Håper du har en boks å helle den over i da, siden innpakningen er fryktelig 😛

    • Ja det var det… Har nok en del tomme bokser her og der, så det ordner seg nok. Men, er den så fæl, da? Jeg mener, er den for smal til vanlige koster?

      (Og jeg gleder meg til Steviaen, selv om jeg ikke akkurat lager egen sjokolade og slikt…… Det blir mer i te og bakverk og slikt, tenker jeg.)

      Og forresten liker jeg ikke at du får meg til å kjøpe ting, det blir så dyrt….. (Men gud så gøy det er når pakkene kommer :D)

  4. Tone says:

    Steviaen er på vei hit også, jeg har også hørt så uendelig mye bra om den. Må testes! Og at den er sunn er jo ikke akkurat noe negativt, hehe… 😛

    • Ja 😀 Og nei, hehe. Hvordan har du tenkt å bruke den? Jeg er ikke sunn sånn ellers, og lager verken egen sjokolade eller melk, men tenkte å prøve den i te og kanskje bakverk og slikt?

  5. Elizabeth says:

    Aah, magnetisk teip! Det trenger eg også. Har du link til selger kanskje? 🙂

  6. Klatten says:

    Jeg aner ikke hva Stevia er engang..! Hehe..!
    Jeg venter faktisk på min første sigma-koster =D
    Gleder meg villt!

    • Visstnok en urt, som skal være en kaloririk og ikke-usunn erstatning for sukker! Høres i grunn for godt ut til å være sant, men det er visstnok ikke det :p

      Ååååh, så gøy 😀 Du kommer til å elske dem!!!

      • Klatten says:

        Da har jeg lært noe nytt idag også 😉

        Jaaaa, jeg tviler ikke ^^
        Tillot meg nå å kjøpe dem, siden de har stått på vent pga.økonomi sååå lenge nå!

      • Hihi, glad jeg kan bidra med noe 😉 Og ja, det var veldig lurt av deg!
        (Forresten elsker jeg at du kommenterer her; Nå vet jeg hva du heter!!!!! :O)

  7. Elizabeth says:

    Tone: Syns vippene fra CC ser greie ut eg. Skal teste ut et par av dem i helgen tenkte eg.. for da er det grand prix her i byen 😉 Måtte inn på ebay i går natt. Kjøpte en del vipper da :p

  8. NML says:

    Er leppepomaden god?

  9. Monica S says:

    Det pigmentet ser så nydelig ut 🙂 Men jeg har melon fra MAC så da tror jeg ikke jeg trenger det også, selv om jeg er en UD-fanatiker 😛

  10. Klatten says:

    Hehehe =P
    Yes, now you know 😉

Legg igjen en kommentar

