Dette ønsker jeg meg

Nå er jeg blakk, men når jeg en gang i fremtiden slutter å være det er dette det jeg vil kjøpe aller først:

OPI Yoga-Ta Get This Blue


Denne hadde, og elsket, jeg – og så datt den i gulvet og knuste…. Her med Spotlight fra NYX over.

OCC Lip Tars

Jeg har lyst på mange av dem, men tror jeg først må ha Grandma og…. Memento?

En god primer til ansikt
Hvilken, hvilken? Funderer på den fra Make Up Mekka, men tar i mot alt av forslag!

Urban Decay Book of Shadows Volume 3 UD<3NYC


Denne er nok long gone når jeg kommer dit at jeg kan rettferdiggjøre kjøpet, men jeg krysser likevel alt jeg har for at den skal finnes på Ebay til en halvgrei pris enda ei stund fremover.

En god øyekrem
Jeg aner ikke hvilken, men den skal være god. Og ikke svindyr.

Diverse smykker fra Ebay


Søte, sære og superbillige!

Etterhvert har jeg også lyst til å kjøpe noen skygger fra Sugarpill og MAC, og etterhvert også noe fra MUS. Håper på Trondheimstur om ei stund, og da blir det tur på Make Up Store – og forhåpentligvis time til sminking 🙂

Hvilke fine ting er det du ønsker deg for tiden?

OPPDATERT: HErregud, jeg kan ikke trooo at jeg glemte det jeg ønsker meg aller mest – 36 Smokey Palette fra Coastal Scents. Den er førsteprioritet, altså!

13 Responses to Dette ønsker jeg meg

  1. Sv: Kritikk nei 😀 Du sa jo akkurat det jeg sa selv, bare på en litt bedre måte. Tar meg ikke så lett nær av ting 😉

    Mange fine ønsker her! Jeg liker ansiktsprimeren til gloMinerals veldig godt 🙂

  2. Line S says:

    Neglelakken ser kjempefin ut! Den er på min liste også. Neglelakk som knuser høres ikke spesielt bra ut.. Må ha vært vanskelig å vaske opp alt??

    Min ønskeliste er alltid veldig lang selv om jeg har veldig mye…
    Jeg ønsker meg UD sin palett som deg, Too Faced sin Romantic Eye er høyt på lista sammen med Peach leopard bronzeren deres. Chanels leppestift Rouge Coco i fargen Mademoiselle.
    Mest av alt tror jeg at jeg ønsker meg øyenskyggen Vainglorious fra Macs Venomous Billains kolleksjon. Den angrer jeg på at jeg ikke kjøpte..

    Har mye annet på lista også, en hel egen liste til neglelakk for eksempel… Huff, er en kosmetikkjunkie jeg:-)

    • Ja, den er nydelig! Den var en av mine absolutte favoritter (og var derfor blant de få som fikk være med til Roma hvor ugjerningen skjedde….) og jeg vil ikke leve uten den. Den passer til det meste, og er nydelig både alene og sammen med andre lakker!

    • Den knuste faktisk i en pose, sammen med alle de andre utvalgte lakkene mine (var i utlandet i tre måneder og kun noen få spesielle fikk bli med…. *sær* De andre overlevde heldivis!), så gulvet var relativt greit å vaske, men de andre lakkene var helt tilgriset… Legg til at jeg rett før hadde lakket neglene røde, uten å egentlig ha tid til det da jeg hadde en kinoavtale, så det ble en relativt grisete opplevelse, ja….

      Og Romantic Eye har jeg også lyst på – den ser nydelig ut! Får du ikke tak i øyeskyggen på Ebay? Der er vel de fleste Venomous Villains-produktene? (Dog overpriset…)
      Kosmetikkjunkier er du ikke alene om å være, så det anser jeg ikke som noe negativt 😉

      • Line S says:

        He he, nå har jeg akkurat bestilt bronzeren og romantic eye. Litt kortere liste nå:-)
        Får tak i øyenskyggen på ebay, men den koster nesten 200 kroner. Synes det er litt mye for bare en øyenskygge. Håper den kommer i en annen kolleksjon fra Mac, så kjøper jeg den da!

      • Så gøy 😀 På Ebay da, eller? Og jeg ser absolutt den. 200 kroner er mye for en skygge, spesielt når du får alle 16 i UD<3NYC-paletten for litt over 500,-…. :p

  3. Monica S says:

    Så fine ønsker. Du bør skaffe deg den UD paletten – den er amazing! 🙂 Selv så kan jeg ikke begynne å liste opp hva jeg ønsker meg en gang, vet ikke hvor jeg skulle startet en gang 😛

  4. Line S says:

    Kjøpte too faced produktene fra beauty bridge. Vet noen har dårlige erfaringer med den butikkene, men jeg har alltid fått det jeg har bestilt. Gleder meg masse til å få paletten. Tror den blir perfekt til våren! For det er snart vår….!

    • Ja, det er det jammen!!!! Eller, det bør bli det… Her er været fullstendig ustabilt. Hadde massevis av snø for noen dager siden, mens været slo fullstendig om med ville regnstormer om dagene og tilhørende holke om natta. Jeg mistenker overgangsalder…….

      Selv har jeg forresten aldri kjøpt fra Beauty Bridge, og har hørt litt negativt ja, men da er det jo bra at du kommer med andre erfaringer 😉

Legg igjen en kommentar

