Swatches: Revlon Brow Fantasy #104 og #105

Siden jeg er en people-pleaser (så fremt det ikke går i mot prinsipper, lommebok eller generell ulyst) hev jeg meg nærmest etter kameraet da Emilie ba om swatches på mine nye øyebrynsprodukter fra Revlon: Brow Fantasy i henholdsvis #104 og #105.

Slik ser de ut på armen min, i vanlig innelys, uten blits. Jeg skal prøve å få tatt bilde av disse på øyebrynene etterhvert, men fjeset mitt er virkelig ikke in the mood i dag, dessverre.

Slik ser de ut i forhold til hverandre; Dark Blonde til venstre og Brunette til høyre.

Fikk du noe ut av dem, Emilie? 🙂

7 Responses to Swatches: Revlon Brow Fantasy #104 og #105

  1. emilie s says:

    Tusen takk, det hjalp veldig! Tror jeg går for dark blonde 😀

    • Du får si i fra om du blir fornøyd, da 🙂 Selv er jeg ikke storfan, nemlig :p

      • Jeg har hatt lyst på denne kjempe lenge, og har vært veldig nære å kjøpe Dark Blonde mange ganger.. 😉
        Men den er ikke så bra altså?

      • Vel, jeg er ikke helt frelst. Blyanten er grei nok, men jeg synes jeg får et finere resultat med en brun skygge lagt med skråkost, mens jeg synes geleen er heller dårlig. Den smitter av rundt brynene, gir lite hold og vises bare såvidt på mine bryn – selv om de vises godt på huden rundt. Skulle ønske jeg likte disse bedre, men er igrunn fornøyd med bruk av skygge, så skuffelsen var heldigvis ikke enorm 🙂

      • (MEN; Jeg betalte nesten ingenting for den på Ebay, så det kan jo være verdt et forsøk i neste Ebay-raid, tapet er ikke enormt om du ikke liker den ;))

  2. hehe;) okey! Høres ikke helt fint ut med gel smørt uttover, nei ;p

Legg igjen en kommentar

