Swatches: NYX Round Lipsticks

Nå er ikke akkurat samlingen min av leppestifter stort å skryte av, men siden jeg nå har kommet opp i et antall som er større enn antall fingre på en hånd, lar jeg like gjerne disse få æren av å bli mine aller første swatches.

Bildene er tatt i vanlig lyspærelys, uten blits, og personlig synes jeg de stemmer veldig bra med virkeligheten.

Hvordan klarer jeg meg så langt?

7 Responses to Swatches: NYX Round Lipsticks

  1. Line S says:

    Fine swatches!
    Hvilken farge liker du best?
    Jeg har også en del nyx leppestifter, tror jeg har 8.

    • Takk! Hm, jeg må faktisk innrømme at jeg ikke har fått prøvd alle på leppene enda, men jeg tror at Tea Rose foreløpig er min favoritt. (Har den på meg her, den er litt sånn «My lips but better».)

      Hvilken er din? 🙂

      • Line S says:

        Jeg har flere favoritter. Tea rose passer fint til meg også. I tillegg liker jeg Georgia, Sky Pink og Iced Honey. Av de fire er det nok Iced Honey jeg har brukt mest.

        Min favoritt leppestift er fra Mac og heter Syrup. Hvis jeg ikke vet hvilken jeg skal bruke, så passer alltid den. Den er min MLBB;-)

      • Søkte opp swatch på den fra MAC, og den så kjempefin ut!

  2. Anja says:

    Skriver Cherryculture ned lavere verdi på pakkene ? 🙂

    • Noen sier de gjør det automatisk, men jeg har alltid spurt – og da har de gjort det. Bare vær obs på at den likevel kan bli stoppet; Jeg har lest at flere store pakker fra CC har blitt sjekket i det siste, selv om de var merket med lovlig verdi.

  3. Tilbaketråkk: I sminkebordet: Leppestifter og gloss « I LOVE COSMETICS

Legg igjen en kommentar

