PIP: Diverse fra Ebay

Fikk en drøss (regnes fem som en drøss?) med småpakker fra Ebay idag, og de var fylt med billige produkter i ymse kvalitet. I tillegg fikk jeg også en pakke fra EM, nærmere bestem en eksakt duplikat av den pakken jeg fikk fra EM for ei uke siden, pga en idiotisk feil som ble gjort…. Fikk heldigvis solgt den på forumet, så nå er i alle fall den ute av verden 🙂


Enda flere falske øyevipper – håper jeg blir mer fornøyd med disse enn jeg ble med de forrige.


En nesten gratis oppvarmende vippetang. Er foreløpig ikke imponert.


Revlon Brow Fantasy – blyant og gele i ett! Kjøpte én i Dark Blonde og én i Brunette.


Og ei, pluss fem, LED-trykk-lampe. Disse skal bo i badeskapet, sminkebordet og andre lure steder, slik at jeg får bedre lys i mørke skuffer og skap.

Nå skal jeg straks ta kveld, vet ikke om jeg orker å presse sminke i kveld, så det er mulig jeg ikke begynner før i morgen. Må i alle fall lese meg litt mer opp på diverse tips og råd og slikt 🙂

God natt!

5 Responses to PIP: Diverse fra Ebay

  1. emilie s says:

    Er nyskjerrig på brow revlon fantasy’ene! Tror du at du kunne legge ut swatches på de to fargene? 🙂

  2. Elizabeth says:

    Oj, hvor har du kjøpt vippene? 😀 Så utrolig fine ut da 🙂 Eg fikk fire pakker med vipper fra cherryculture i posten i går. Nydelige 🙂

    • Kjøpte fra en selger på Ebay, kan finne link om du er interessert 🙂 Åh, så gøy! Fra NYX, da eller? Har du sjekket kvaliteten på dem? Jeg har et par fra NYX selv, men har ikke brukt dem enda :p

Legg igjen en kommentar

