Mine første selvpressede øyeskygger

*trommevirvel*

Ta-daaaa!

Ja, palleten ble skitten, og skyggene ser litt….rufsete ut, men de er i fast form, og jeg har gjort det helt selv! Jeg hadde vært så enormt fornøyd, hadde det ikke vært for at de ble rimelig dårlige. De er vanskelige å arbeide med, dårlige pigmenterte og også ganske dryssende, men jeg nekter likevel å gi opp! Hvorfor? Fordi min favorittskygge Comfy MÅ presses og puttes i en palett!

Skal altså fortsette pressingen senere i kveld, forhåpentligvis lykkes, og samtidig ta bilder av prosessen. Planen er derfor et steg-for-steg-innlegg om et par dager, etter at bildene er tatt og redigert, og skyggene presset, testet og elsket 🙂

Wish me luck!

2 Responses to Mine første selvpressede øyeskygger

  1. Hmm, spennende! Men stress 😛 Gleder meg til å se om du lærer noen triks som gjør de neste øyenskyggene bedre 🙂 klem klem

Legg igjen en kommentar

