Siden jeg er en sucker for konkurranser….

… i tillegg til å være snill og behjelpelig var jeg ikke tung å be da kjære Heidi annonserte sin «Spre ordet»-ordet bi-konkurranse! Hvorfor bi? Jo, fordi hun liker ikke å kalle konkurranser hvor hun gir bort brutke ting for ordentlige konkurranser, hihi.

Vel, altså, hva skal jeg si som jeg ikke har sagt før? (Eh, nå ble jeg usikker på om jeg har sagt mange fine ting her før, eller om det kun var på Roma-bloggen…?) Heidi er god. Rett og slett. Ei herlig jente jeg er glad for å stadig bli litt bedre «kjent» med her på O store Internett, som tilfeldigvis også driver en av de, eventuelt den aller beste (?) skjønnhetsbloggen jeg vet om. Hun har i tillegg til bloggen (eller har det blitt omvendt nå, kanskje? 😀 ) opprettet Forumet, som…. Ja, jeg har flyttet inn i. (Bare spør Jonas…)

Nå tror jeg altså ikke at noen av de som er innom her ikke har hørt om Heidi, men om det nå skulle dukke opp en Uvitende vil jeg anbefale bloggen på en generell basis (altså i tillegg til søthet og hyggelighet) fordi:
+ fantaaaastiske (!!) swatches
+ gode produktbilder
+ fine, oversiktlige omtaler; både av sminke og hudpleie
+ deler shoppetips… (Vent, var nå det et pluss?)
+ ærlighet! Det har flere ganger vist seg gjennom store og også uforskyldte dramakonflikter; Heidi er ærlig og hurra for det!

Okei, dette ble ei avhandling, og nå virker jeg som en crazy stalker. Og det er jeg ikke, altså. Jeg bare liker bloggen, og elsker forumet. Join meg der, dere 🙂

(Oh, by the way, atte….. Jeg ønsker meg VELDIG en hest! Neida, jeg mente selvfølgelig en CS-palett, om du skulle bli storsjarmert (igjen, hihi) og lure på hvem som skal få en 12- eller 36-palette (selv om jeg tviler på at den forsvinner, den er jo så fiiiiiiiiiiiiin!)… Fnis!)

7 Responses to Siden jeg er en sucker for konkurranser….

  1. Hehe, din psychos talker! 😉

  2. Monica S says:

    Digger Heidi, og forumet! 😀

  3. Åi, hvorfor ble det mellomrom midt i ordet? 😛 Haha. Psychostalker mente jeg 😛 Men du er så søt, så det går greit 😉 ♥

  4. Monica S says:

    Jeg har tenkt ut pris på kameraet nå, og jeg tenkte rundt 1750 kr + frakt. Det er mye billigere enn i butikk, og enn det jeg ga for det for 1 1/2 år siden. Men jeg har også to som er interesserte på jobb. Så jeg må nesten ha svar ganske fort. 🙂

Legg igjen en kommentar

