NOTD: NYX «Woman»

Mottok som nevnt pakke fra Cherry Culture på onsdag, og blant bestillingen var denne skatten ♥
Den er utrolig lett å legge, veldig, veldig fin, og også umulig å ta gode bilder av.

Disse bildene er tatt med blits, og i vanlig innelys er ikke fargen like lys, men den er likevel veldig, veldig fin. På bildet har jeg lagt to lag, men i normalt innelys (les: ikke flombelysning direkte på neglene) ser den helt dekkende ut med kun ett lag. Det var først da jeg begynte å ta bilder med blits jeg så at den ikke var heeelt dekkende, og valgte å legge et nytt lag 🙂

Fin, eller? 😀

2 Responses to NOTD: NYX «Woman»

  1. hmm.. har vurdert neglelakker fra NYX, men er fortsatt litt usikker «/
    får se ved neste bestilling fra CC 🙂

    • Jeg synes du skal kjøpe et par og sjekke kvaliteten, det er de absolutt verdt 🙂 (Min favoritt er forresten glitterlakken Spot Light, den er kjempekul (Jeg mener det, det føles som om fingrene mine har fest hver gang jeg har den på! 😀 ), men siden glitterpartiklene er store er den noe herk å få av…. Men verdt det av og til, likevel!))

Legg igjen en kommentar

