PIP: Everyday Minerals

I dag er en gledens dag, dere, det lå nemlig TO pakker i postkassen min i formiddag! Den ene fra Cherry Culture, og den andre, som vist her, fra Everyday Minerals 🙂


Intensive- og Semi-Matte Base i Light Medium; blush i New Shoes og øyeskyggepaletter i My Beauty Essentials og Our First Date.


My Beauty Essentials til venstre, og Our First Date til venstre.


My Beauty Essentials Eye Palette.

Our First Date Eye Palette.

I tillegg fikk jeg to gratis øyeskygger (promo-tilbud); Den ene i Comfy (som tilfeldigvis er min favoritt! :D) og en annen nøytral en som jeg ikke husker hva heter. Som gratis Try Me-kit valgte jeg Medium, slik at jeg lettere kan finne ut hvilken farge jeg skal velge når det begynner å bli sommer.

Det aller beste med denne pakken var helt klart å endelig finne en foundationfarge som passer, samtidig som jeg gleder meg veldig til å prøve palettene 🙂

2 Responses to PIP: Everyday Minerals

  1. Monica S says:

    Så gøy, jeg fikk også nettopp pakke fra EM. 🙂 Hvilken farge passet deg?

    • Vel… Jeg satset, som deg, på Light Medium, og jeg tror den passer i Semi-Matte, mens den i Intensive virker litt…. Grågul og gusten. Men jeg vet ikke sikkert, altså, det kan jo hende jeg bare hadde uflaks. Skal teste nærmere etterhvert 🙂

Legg igjen en kommentar

