PIP: Cherry Culture

😀 😀 😀 😀 😀 😀 😀 😀 😀 😀 😀 <– Omtrent slik så jeg ut da jeg åpnet postkassen i formiddag.


😀 😀 😀 😀 😀 (Forresten, produktene var veldig godt innpakket, dette er bare de oppsamlete produktene.)


Tre leppestifter, to tusjlinere, tre Jumbo Eye Pencils, tre pigmenter, Champagne & Caviar-paletten, Terra Cotta powder blush, falske vipper, tre gitterlinere, Copper/Rust/Bronze-trio, to Jumbo Lip Pencils, Rust eye shadow, fire Milani lip liners, tre neglelakker (to fra NYX og en fra Amuse) og én blushpalett fra Amuse.

Det ble ikke bilde av alle produktene, men de jeg elsker kommer nok til å bli nevnt her etterhvert uansett 😉

Prøvd noe av dette? Har jeg gjort et godt kjøp? Eller et dårlig et?

 

9 Responses to PIP: Cherry Culture

  1. Har ikke prøvd noe fra det merket, men kan tenke meg at det var morsomt å få den pakken! =)

  2. SV;Anbefaler å ta deg en titt på “v”, kjempe spennende ! På tv3 nå går den nyeste sesongene av NCIS værtfall. Jeg føler meg på nett og evt. laster ned=)Elsker NCIS<3

    //Kan tenke meg at det er gøy å få det! masse fin kosmetikk oppi der:)

  3. Monica S says:

    Så mye fint. Nå har du virkelig mye gøy å leke deg med 😀 Hva synes du om Terra Cotta btw? 🙂

  4. Tilbaketråkk: NOTD: NYX “Perfect Grey” « I LOVE COSMETICS

  5. Angelida says:

    Jeg lurer på om den «Nyx Super Fat Marker» var no bra? Har tenkt å bestille den flere ganger, men ikke kommet så langt enda…

    • Den er veldig god å påføre, og lett å legge fint, men jeg har faktisk ikke brukt den så fryktelig mye uten å ane hvorfor. Mener å huske at hodlbarheten ikke er fantastisk, kan være derfor den har blitt liggende. Kan sjekke den idag 😉

Legg igjen en kommentar

