Sminkebord, endelig!

Endelig kom dagen jeg har ventet på: Bruktbutikken åpnet igjen etter jul, og jeg kunne endelig kjøpe skatollet jeg har lengtet så inderlig etter! Det er kanskje ikke et moderne møbel, ei heller et kvalitetsklenodium, men det er praktisk, sjarmerende og var også fryktelig billig. Jeg betalte nemlig ikke mer enn 150 kroner for dette gamle møbelet, og det synes jeg sannelig at det var verdt! Det har et par lyter, men ikke mer enn at det bare er sjarmerende, og skuffene er litt treige. Likevel er jeg så ufattelig fornøyd med kjøpet, og jo mer jeg ser på det jo finere syns jeg det er. At det i tillegg skal huse sminken min, som er noe av det morsomte jeg eier, gjør at jeg føler enda sterkere for det.

Jeg er enda ikke helt ferdiginnflyttet, men ting begynner å komme på plass og snart skal hele soverommet shines og organiseres så det matcher ordenen sminkesakene min skal ha. Gleder meg!

 

5 Responses to Sminkebord, endelig!

  1. Et tips fra min mormor som jeg har brukt masse på kranglete skuffer:-)
    Ta et gammelt stearinlys og gni voksen inn i sporene på hver side av skuffene. Da glir de som nysmurte langrennsski!

  2. Monica S says:

    Så gøy å bruke gamle skatter slik. Det ble jo veldig ryddig også! 🙂 Tenkte å vise min organisering i morgen jeg. Ryddet og vasket sminkebordet i dag 🙂

Legg igjen en kommentar

