Et siste kjøp før kjøpestopp….

Jeg veeeet jeg lovet kjøpestopp ei stund fremover, men klarte ikke la være å dra kortet én siste gang…..

For hva?

MacBook Pro 13″ ♥

Jeg betalte 8995,- på Elkjøps januarsalg, og kan hente maskinen i begynnelsen av neste uke 😀
(Vet at noen nok vil reagere på at jeg kjøper Mac fra Elkjøp og ikke direkte fra Apple – men siden jeg bor et halvt lysår fra nærmeste Apple Store vil det å eventuelt måtte levere inn maskinen være mye enklere om kjøpt fra en fysisk butikk her i byen. ….. Og at jeg nå sparte en tusenlapp (Som på et Apple-produkt er MYE!) gjør jo ikke akkurat dealen dårligere 😉

3 Responses to Et siste kjøp før kjøpestopp….

  1. Å jeg elsker min macbook pro.. den gjør alt så mye enklere! I begynnelsen hadde jeg et par frustrerte øyeblikk, men etterhvert gikk det bedre.. er du vant til mac eller er dette første?

    Og god jul og godt nytt år til deg også snuppa!!! 🙂

    • Jeg er heldigvis vant, har hatt en trofast MacBook i tre år nå, men den har begynt å fuske dramatisk i det siste, så jeg tør ikke IKKE kjøpe meg ny….. Gleder meg masse 😀 😀 😀

  2. Monica S says:

    Hurra for nye kjøp. Og dette er jo et fryktelig godt kjøp. 🙂 Jeg elsker både mac og mac 😉

Legg igjen en kommentar

