PIP: «Paljetter» fra Ebay

Fikk pakke i går, og gleder meg til å ta den i bruk! Det er enda uvisst om jeg noen gang kommer til å bruke disse ute i offentlighet, men jeg gleder meg masse til å leke her hjemme med dem 😀

(Og forresten…. Hva er det egentlig slike heter? For paljetter er det jo ikke..)

Betalte ca 15 kroner for hele herligheten, og for å være ærlig gir det meg en ekkel bismak i munnen. At noe kan produseres og sendes halve jorda rundt for 15 lusne kroner er ordentlig kvalmt, men likevel klarte jeg ikke la være å bestille….. Flaut.

2 Responses to PIP: «Paljetter» fra Ebay

  1. Lisa says:

    heter «rhinestone wheels» på engelsk, så hjul? 😛 haha. kjempe fine til å bruke på neglene

Legg igjen en kommentar

