På vei i posten: Diverse fra Coastal Scents

Jeg har lenge hatt lyst til å presse mineralsminken min, og i dag klarte jeg ikke lengre å dy meg…. Grunnen til at jeg har ventet med å bestille er at de små «pannene» har vært utsolgt, men idag fortalte verdens søteste Heidi meg at hun hadde 12 til overs. Hva hun skal bruke dem til? Ingen verdens ting, så hun sender dem like godt i posten til meg! Kjære, søte Heidi ♥

Siden problemet med manglende pans nå er løst, bestilte jeg like gjerne det andre jeg trengte nå med en gang. Dette er nå på tur til meg:

 


EZ-Prez Pressing Medium!


8-pakk med 44mm blush-pans.


Palett til 26mm-pans.


En andre palett til 26mm-pans.


Og en tredje og siste palett til 26mm-pans.


Vinklet eyelinerbørste – jeg har hørt disse skal være gode, og gjøre påføring mye enklere!


Vinklet eyelinerbørste nummer 2. Man kan jo tross alt ikke bare ha eeeeen god eyelinerbørste…

Har du erfaring med pressing av mineralsminke? Og andre av Coastal Scents produkter?

12 Responses to På vei i posten: Diverse fra Coastal Scents

  1. Det følger med pans til de palettene, Tone! 🙂 Men nå har jeg sendt deg de jeg har også, så har du noen ekstra 😉 Gleder meg til å se hvordan presseprosjektet går, kanskje jeg hiver meg på og begynner å presse litt jeg også! 😀

    • Neeei, seriøst? Haha, lol! Jaja, nå får jeg begynne å hamstre EM-skygger etterhvert da 😉
      Og så bra at du liker dem, jeg har hørt så mye bra om selve typen kost, og tenkte jeg ville gi de sykt billige en sjans!

  2. De eyelinerkostene er forresten kjempegode! Jeg har sånn 10 stk av dem eller noe, de koster jo INGENTING! 😀

  3. Birgit says:

    jeg har så lyst til å kjøpe sånn presse ting tang jeg også.
    har for eks en MUS øyenskygge som begynner å bli ødelagt 😦

    har lenge sett på eyeliner kostene, men har funnet på ebay til litt billigere penge, men viste ikke hvor jeg skulle bestille fra.

    • De er jo veldig, veldig billige på Coastal Scents også da, så om du skal bestille Pressing Medium kan du jo bare slenge med et par sånne 🙂 Og jeg er kjempespent på pressingen!

      • Birgit says:

        Ja ser de er billig på CS ( Coastal Scents) på ebay koster det 0.98 for en.

        men jeg er litt usikker ang pressinga, hva om jeg ikke får det til, og fucker opp en god øyenskygge? :S

      • Ah, sånn sett 🙂 Og ja, det er jeg også litt redd for, så jeg skal ta et par lite brukte (les: ubrukte….) skygger og bruke dem som testskygger første gangen 🙂

  4. Birgit says:

    mener ser de er billigere på ebay, er det jeg mener

  5. Birgit says:

    Kanskje vente å se til du har utforsket litt ? 😛 hehe xD

  6. Birgit says:

    du har forsesten fått en fast leser 😛 hehe 🙂

Legg igjen en kommentar

