Favorittprodukter: Desember

Weleda Everon Lip Balm

Denne har jeg ikke kjent så veldig lenge, men likevel lenge nok til at jeg kan ytre de tre magiske ordene: Den er fantastisk. Den er myk, skånsom, velduftende og fuktighetsgivende. I tillegg er prisen ok på iHerb, og jeg skal definitivt hamstre ved neste bestilling!

Jojobaolje som sminkefjerner (ved bruk av flytende foundation)

Jeg har lest mye om at jojobaolje skal være en ypperlig sminkefjerner, men siden jeg er godt fornøyd med mine trofaste sminkeservietter fra Simple har jeg aldri gitt det et forsøk. Da jeg slet med å få vekk min Revlon Colorstay en kveld av jeg den derimot en sjans, og det var slett ikke dumt! Bruker den ikke så ofte at jeg kan si noe om urenheter, men den gjør en utmerket jobb med å fjerne hardcore ansiktsmakeup.

Urban Decay Naked Palette

Denne har jeg eid, og elsket, i noen måneder allerede, men har likevel forelsket meg på nytt denne måneden. Jeg har oppdaget at den til tross for at den kun inneholder to matte skygger er utrolig allsidig og lett å ha med å gjøre, og jeg synes nesten det er umulig å gjøre feil. Jeg har enda ikke oppdaget én eneste fargekombinasjon som ikke fungerer, og når selve paletten i tillegg er så fin at jeg blir glad av å se på den måååå den få favorittstatus ♥

For å være ærlig tror jeg at det var det. Jeg har selvfølgelig en hel drøss andre favorittprodukter, som jeg forresten vil nevne i neste innlegg, men bortsett fra de tre ovennevnte har jeg ikke vært ekstra glad i andre produkter denne måneden.

2 Responses to Favorittprodukter: Desember

  1. Monica S says:

    JEg har også forelsket meg på nytt i NAKED denne måneden. Det er en fantastisk palett! 🙂 Jeg er så fornøyd med Decleor Cleansing Milk og toner som både rens og make up fjerner at jeg ser ikke noe behov for å teste jojobaolje, men jeg har også hørt mye bra om det 🙂

Legg igjen en kommentar

