På vei i posten: Hårpleie og dusjsåpe

Jeg elsker januarsalg! (Selv om vi fortsatt er i desember……)

Handlet litt fra elskede FeelUnique i dag, og selv om det var mye mer jeg gjerne skulle klikket hjem klarte jeg å begrense meg til tre produkter:

Joico K-Pak Deep Penetrating Reconstrucot Treatment (For Damaged Hair – 150 ml)

John Masters OrganicsDeep Scalp Follicle Treatment and Volumiser (59 ml)


Burt’s Bees Naturally Nourishing Milk & Shea Butter Body Wash (350 ml)

 

Har hørt mye bra om alle disse produktene, og siden jeg enda ikke har funnet ordentlig gode dusjprodukter gir jeg dem gjerne en sjans. Gleder meg 🙂

Noen som har prøvd noen av disse?

3 Responses to På vei i posten: Hårpleie og dusjsåpe

  1. Monica S says:

    Jeg har veldig lyst på Joico K-pak jeg også, men jeg prioriterte Decleorprodukter når jeg la inn en bestilling på FeelUnique i går kveld. Trenger en god nattkrem. Jeg elsker SALG! Skulle ønske jeg var rik nå altså. :p

  2. Airam says:

    Jeg har fuktighetskuren i K-PAK-serien, og den er f a n t a s t i s k! Og så hadde jeg kjempeflaks og fikk Reconstructor’en i julegave, så nå burde jeg være garantert fint hår i 2011 😉

Legg igjen en kommentar

