På vei i posten: Diverse fra EM

Kjære, flinke bror ordnet gavekort fra Everyday Minerals til meg i julegave, og jeg hev meg selvfølgelig kjapt over dataen! (Jada, freak, jeg vet….)

 

Dette er på vei til meg nå:
Blushen «New Shoes»

Foundation i Light Medium – Intensive Formula

Foundation i Light Medium – Semi-Matte Formula



My Beauty Essentials Eye Palette

Our First Date Eye Palette


Try Me – Base – Medium



2 Random Mini Size Eyeshadow (Promotilbud – bruk koden DUO1)

 

… og jeg gleder meg MASSE!
(Frem til midnatt 26. desember får du forresten 25% på tre fullsize-produkter hos EM!)

4 Responses to På vei i posten: Diverse fra EM

  1. Monica S says:

    Jeg bestilte meg også en pakke fra EM i går. Så nå håper jeg at foundationfargene jeg bestilte passer meg, siden jeg tok en råsjans siden det var 25% salg. 🙂

    Øyepalettene var kjempefine 🙂

    • Hvilke farger bestilte du? Jeg har faktisk sjanset litt selv, men dog etter rådgivning fra EMs kundeservice 😉

      • Monica S says:

        Nei, jeg surfet på det som var jeg. Så fant ut at siden jeg er NC20 i MAC (altså litt varm – gule undertoner) så prøvde jeg meg på Light Medium og Golden Fair. Jeg kan være litt rødlig til tider, så derfor prøvde jeg Light Medium også. Jeg bestilte finishene original og Semi-matte jeg. Så håper det ble klaff 😉

      • Ah, jeg har også satset på Light Medium, håper den passer – for oss begge 🙂

Legg igjen en kommentar

