Pakke i posten: Premie fra Heidi

Dere som er innom bloggen min i blant har nok fått med dere at jeg i det siste har ventet intenst på premien jeg vant hos Heidi, og i dag kom den altså endelig!


Pakken inneholdt:
30 øyeskygger fra Stars Makeup Haven
NYX e/s Burgundy Pearl
NYX Round Lipstick Tea Rose
NYX Round Lipstick Mars
Sigma SS217 Blending
Z-Palette Black
Decleor Hydra Floral testkit (med Essential Balm, Essential Oil og Hydra Floral Cream)

Jeg er så glad! Så fort jeg kom hjem og hadde siklet ferdig måtte jeg opp og fjerne sminke for så å sminke meg på nytt. Jeg fokuserte på paletten og selv om dagens look ble forsiktig og litt kjedelig er mulighetene for variasjon med denne paletten mange!

Skal prøve å få skrevet mer om skyggene og slikt etterhvert, men nå er pleing av syk kjæreste og utforsking av nysminken førsteprioritet. Ha en fortsatt god helg, dere 🙂

 

2 Responses to Pakke i posten: Premie fra Heidi

  1. Monica S says:

    Hurra for pakke i posten! 😀 Jeg er veldig nysgjerrig på SMH, så gleder meg til at du blir bedre kjent med de! 🙂

  2. Tilbaketråkk: 15 av mine Stars Makeup Haven-skygger « I LOVE COSMETICS

Legg igjen en kommentar

