Idag har jeg sjekket postkassen fire ganger

… og alle fire var bomturer. Nå er jeg så lei av å vente på pakken jeg gleder meg sånn til at det er til å spy av. Derfor boikotter jeg alt som heter sminke (okei da, ikke alt) resten av dagen og koser meg med julegavepakking, rydding, kjæreste- og familiekveld. I morgen BØR jeg få pakke, altså.

(Og forresten, grunnen til at det har vært stille de siste dagene er pinlig nok at jeg (i den tro at pakken ville komme utpå formiddagen) har latt være å sminke meg på morgenen (må jo ha blankt lerret!) og aldri kommet så langt at jeg fikk sminket meg nok til at det har vært verdt å skrive om.)

2 Responses to Idag har jeg sjekket postkassen fire ganger

  1. Du har vel fått pakken fra meg nå???? :S Det tar vel ikke SÅ lang tid når det sendes som B-post? Det var kanskje en dårlig måte å spare penger på 😛

    • Ah, da tar det nok litt lengre tid. (For nei, det er den jeg går og venter på :p) Håper bare at den kommer snart da, jeg må leke før jul slik at jeg har noen favorittkombinasjoner og velge mellom!

Legg igjen en kommentar

