På vei i posten: Blushpalett og snille hårstrikk

MAC Pro Blush Refill Palette
Husker dere jeg klagde over manglende blushpalett på GlasMagasinet i forrige uke? Vel, sorgen er over, for Ebay reddet meg!

Gleder meg til å få den, innse at den ser tom ut med bare to blusher, og slik bli nødt til å kjøpe fire til.


Scunci Hair Elastics – «Snille» hårstrikk

Igjen, hurra for Ebay!

Etter å ha lest tipset om å unngå hårstrikk med metall hos Hilde Christina satte jeg i gang letingen. Det var riktignok vanskeligere enn jeg trodde, og jeg måtte til Oslo, nærmere bestemt Åhlens, for å finne. Der kostet det 25 kroner for to (2!!!!) stykker. No way, tenkte jeg, og satte kursen mot Ebay istedet. Og det var lurt! Nå venter jeg enten seks eller åtte pakker med slike «Scuncis» (kjøpet er ikke fullført enda, så jeg er ikke heeelt sikker) og har gjort et superkupp om en regner Åhlens-prisen som normal. Hurra!

(Og ja, jeg har bestilt dem i svart, altså, ikke blå. Fant bare ikke et bilde av svarte i fornuftig størrelse.)

Ellers venter jeg også på premie fra kjære Heidi; En z-palett full av øyeskygger fra Stars Makeup Haven i naturlige farger! Gleder meg sånn 😀 😀 😀

Venter du på noe spennende?

6 Responses to På vei i posten: Blushpalett og snille hårstrikk

  1. Serine says:

    De selger hårstrikk uten metall på cubus og de er kjempe gode. De er ikke dyre i det hele tatt 🙂

    • Virkelig? 😮 Herregud, det må være den eneste plassen jeg ikke har lett, jo! Tusen hjertelig takk 🙂 Får kjøre sammenligning etter å ha mottatt de fra Ebay, for jeg tror jeg må kjøpe meg noen sånne uansett. Det er jo et kupp, så 😉

  2. Monica S says:

    Yay for internett. Jeg venter på blushpalett som jeg bestilte fra Rock The Catwalk. Jeg har også bare to blush pans, så jeg MÅ nok kjøpe flere. 😛 Jeg venter også på en pakke fra Sigma. 🙂

    Lurt med slike strikk, men siden jeg nesten aldri bruker strikk er det ikke krise.

  3. NML says:

    Menneh, ja Cubus og Glitter og sånn selger sånne strikker. Også har ICA (nær og Maxi) sånn scrunchie-strikk. Du vet, sånn man brukte på 90-tallet 🙂 I has it, and i lubs it!

    • Glitter har jeg ikke i umiddelbar nærhet, men jeg skal sjekke Cubus i dag! Og når det gjelder scrunchies…. Det er greit med et par til hjemmebruk, men utenomhus går det i vanlige hårstrikk 😉

Legg igjen en kommentar

