Innrømmelse

Okei, «Desemberkostipsene» mine var kanskje ikke verdens beste idé, og jeg kjenner jeg ikke er superengasjert. Derfor har det ikke kommet slike innlegg på ei stund nå, og jeg tror rett og slett at jeg fjerner presset ved å avlyse hele greia. For altså… Jul blir det jo uansett?

Det er likevel én ting jeg vil si dere, når vi er inne på emnet: Nyt førjulstiden! Stress ned, spis godt, gå turer og vær leken. Julen kommer selv om det er støv i kjøkkenskapene og rundstykkene er kjøpte i stedet for hjemmebakte; Dette er en herlig tid og den skal nytes!

God førjulstid, dere 🙂

One Response to Innrømmelse

  1. Monica S says:

    Du er sjefen på bloggen din, så du bestemmer slikt. Men er enig i det siste tipset. Førjulstiden skal NYTES 😉

Legg igjen en kommentar

