PIP: Diverse fra iHerb

Gleden var stor da jeg fant hentelapp i postkassen i morges – iHerbpakken min var kommet!

I den lå det ikke så fryktelig mye spennende, men pakke er pakke, og litt bedre enn ingenting. Dette har flyttet inn hos meg i dag:


Betaglukan til. Disse er supre for immunforsvaret og «general health», men siden jeg er så elendig til å ta tabletter har jeg gitt opp å ta mine. Men mamma liker dem!


Såpefri tannkrem, kan denne erstatte min trofaste Zendium?


Lip balm fra Weleda – super i følge Make Up Alley, og jeg har store forventninger!


Kakaosmør fra NOW – iHerb var utsolgt for sheasmør så jeg valgte å gi kakaosmøret en sjans. Kan denne kurere mine støvete legger?


Hot chocolate scrub fra Giovanni – sukkerbasert skrubb som blir varm på huden, og best av alt: Lukter sjokolade! Jeg er veldig nysgjerrig på denne, men jeg lurer på om denne kanskje blir julegave til ei venninne, så får jeg heller kjøpe meg en ny selv..
Handler du på iHerb? Hvis ja, har du noen favoritter derfra?

(Har du aldri handlet på iHerb før kan du bruke denne koden for å få 5$ avslag på ditt første kjøp, samtidig som jeg får litt i «rewards»: INU521.)

8 Responses to PIP: Diverse fra iHerb

  1. NML says:

    Holdt på å handle derfra i går men jeg fullførte aldri kjøpet. Åssn er frakta der a? Og skriver de ned verdien?

    • Frakten er veldig grei, du har som internasjonal kunde tre muligheter:

      International Airmail $4.00
      Orders up to $80.00, and 3 pounds (1360 grams)
      Very Reliable, But No Tracking
      Takes 1-4 weeks, 10 days to Europe and Pacific

      DHL – International $12.77
      Usually Takes 2-5 days, with tracking number

      UPS – International $24.00
      Usually Takes 2-5 days, with tracking number

      De skriver ikke ned frakten nei, men siden frakten er såpass billig synes ikke jeg det er noe stort problem (om en ikke skal handle dyre ting, selvfølgelig). Hva tenkte du å kjøpe? Selv har jeg kjøpt mye betaglukan tidligere, diverse sjampoer og fuktighet (sheasmør, jojobaolje, mandelolje og kakaosmør), te og annet en kan spare mye penger på.

      • NML says:

        Takk for svar!
        Tenkte å kjøpe Alba bodylotion og balsam, og balsam fra Aubrey. Hm, kanskje jeg skal slå til allikevel da! 🙂
        Tar det ca to uker før det ligger i postkassa eller?

      • Ja, det synes jeg du bør! Og om du bruker rabattkode får du som sagt 5$ avslag ved første kjøp. Det har pleid å ta to uker tidligere, ja, men denne gangen synes jeg det tok fryktelig mye lengre tid… *sjekke mail* Det tok faktisk tre uker denne gangen! Ikke bra nok, men siden jeg liker butikken er de tilgitt. Bare husk å bestill ting i god tid så er det i grunn greit =)

  2. Monica S says:

    Har egentlig ikke hørt noe spesielt om nettbutikken jeg, så nå må jeg inn å snoke litt 🙂

  3. NML says:

    Sånn, nå har jeg lagt inn bestilling på diverse på iHerb. Brukte koden du la ut, så takk for det! 🙂

Legg igjen en kommentar

