PIP: Foundationprøver og concealer fra Too Faced

Jeg har prøvd båpde foundationprøvene og concealeren sånn kjapt i kveld, men er enda ikke helt overbevist. Satser dog på at spesielt concealeren skal endre livet mitt, så jeg får tilbringe litt kvalitetestid med den fremover for å få et godt forhold til den!

2 Responses to PIP: Foundationprøver og concealer fra Too Faced

  1. Monica S says:

    Jeg har ikke fått mine prøver enda, men det blir spennende å se. Blir spennende å se hvordan forholdet til deg og concealeren blir etter litt kvalitetstid sammen 😉

    • Ja, jeg er også veldig spent! Hadde håpet at denne var «The One», men det ser ikke ut til at mine ringer skal dekkes… Jaja,vi er enda i bli-kjent-fasen, får håpe det går seg til!

Legg igjen en kommentar

