PIP: Concealerpalett og falske øyevipper

Det beste med å være borte ei stund er nesten pakkene som venter når en kommer hjem. I tillegg til pakken fra Makeup Mekka fikk jeg i dag pakke fra Ebay med concealerpalett, løsvipper og en iPad-mappe!

Jeg må innrømme at jeg er skeptisk til concealerpaletten, men den kostet ca ingenting så det er verdt et forsøk. Vippene gleder jeg meg til å prøve 😀

3 Responses to PIP: Concealerpalett og falske øyevipper

  1. Monica S says:

    Løsvippene så nydelige ut 🙂

  2. Så heldig du er som har fått et helt brett med løsvipper. VIL HA! 😀

Legg igjen en kommentar

