Osloshopping..

.. er gøy! Dessverre har jeg ikke ubegrensede midler, så jeg måtte naturlig nok begrense innkjøpene en del, men jeg er foreløpig veldig fornøyd med det jeg fikk kjøpt!

Fra MAC


Pro Longwear Lip Creme i Unlimited (se swatch her), Rubenesque Paint Pot (se swatch her) og refill blush i Fever (se swatch her) og Peachykeen (se swatch her).


Fever og Peachykeen. Jeg fikk dessverre ikke kjøpt blushpalett, men jeg har ikke sjans å vente med å bruke dem!

Fra Visage


Final Spray, Translucent Face Powder og Clear Mascara – alle fra Ben Nye.

I tillegg kjøpte jeg en blush fra Maybellines MNY, og siden jeg glemte å ta bilde av den stjeler jeg enda et fra nett får dere være uten, for bilder finnes visst ikke. Jaja, fargen er mørk og litt lik Fever, bare litt annerledes. Eller noe.

Har du noe av dette? Har jeg gjort gode kjøp?

8 Responses to Osloshopping..

  1. Åh, nice handel! Jeg MÅ ha fever, den så dritfin ut 😀 Jeg mangler en blush i den fargen 😀

  2. Monica S says:

    Så mye fint 🙂 Jeg har ingenting av dette, men alt så nydelig ut! 🙂 Du får kjøpt blushpalett fra MAC på Rock the Catwalk for 20 dollar + frakt 🙂

  3. maquillage says:

    SÅ mye fint! Likte spesielt godt Fever 😀

  4. åå, så mye herlig 😀 misunnelig nå ja! 😉

  5. Maren says:

    Er Ben Nye dyrt ? 😉

    • Jeg har ikke kjøpt spesielt mye fra merket men synes at prisene på Visage var fine!
      (Og etter å ha kikket litt på Ebay er ikke oppfatningen endret, prisene ser veldig fine ut! ;))

Legg igjen en kommentar

