Jeg elsker (litt av) Oslo

Jeg elsker Oslo! Om en ser bort fra at det er lett å gå seg bort, at mye er dyrt, at det er iskaldt og stressende og sånt, selvfølgelig. Og at jeg er her i eksamensøyemed. Egentlig elsker jeg nok bare shoppingmulighetene… For de er gode! Jeg elsker HM og Mac og Zara og utvalg i sko og store Cubuser og egentlig alt som er mer fancy enn butikkene hjemme. (Herregud, nå tror dere sikkert at jeg er skikkelig «bonde i byen»).

I går var jeg på MAC. Det var jeg i dag også. Planen var å kjøpe tom blushpalett og en blush. I stedet ble det to blusher og en leppestift. Paletten var de, tragisk nok, fri for. Krysser alt jeg har for at de får den inn til fredag!

Ellers har jeg kjøpt meg en varm genser og varme sko, for jeg var virkelig ikke forberedt på kulden, og har tydeligvis pakket i blinde. Og ja, jeg har kjøpt meg en ny hårbørste jeg er enormt spent på! Og enda en blush, fra Maybelline MNY. Og diverse småting.

Skal selvfølgelig vie en del av dagen i morgen til mer shopping, og håper på å finne noe kult. Kanskje jeg må på Visage?

6 Responses to Jeg elsker (litt av) Oslo

  1. jeg er definitivt bonde i byen og blir helt bergtatt av alle butikkene der :p

  2. Sv: Neei. Har liksom ikke hatt behov for det, for nekter å tro at det fins noe bedre enn prime time 😉 hehe

    Gleder meg til å se alt du har shoppet 😀

  3. Monica S says:

    Skjønner deg godt jeg. Flyttet nedover til en nabokommune av Oslo nå i høst. Har vært inn til Oslo minst en gang i måneden siden da. Blir like bergtatt hver gang 😉

Legg igjen en kommentar

