Reiseforberedelser

Jeg har helt sikkert glemt å «fortelle» det her på bloggen, men den kommende uka blir fryktelig stille. Jeg må nemlig til Oslo for å ta et par eksamener, og siden jeg drar i morgen kveld; har eksamen onsdag og fredag, og ikke kommer hjem før fredags kveld, blir det lite skravling. Men det får gå! Fokuset er tross alt å bestå eksamen, også får jeg jo tross alt skrevet noen innlegg når jeg kommer hjem – om mine innkjøp i hovedstaden 😉

Nå har jeg nettopp begynt forberedelsene; Kostevask! Det er alt for lenge siden det har blitt gjort, og jeg føler jeg forsømmer elsklingene mine.. Og det er ikke bra! Men nå er de altså rene og pene, og klare for avreise i morgen kveld. Ellers er det ikke mye annet som må gjøres, annet enn å nipugge pensum, slik at jeg kan bestå disse dusteeksamenene.

Hvor ofte vasker dere kostene deres? Og hvilke butikker er musts i Oslo?

 

7 Responses to Reiseforberedelser

  1. Monica S says:

    Vel, jeg burde vært flinkere til dypvask, men er flink til å rense de med brushcleanser. Skal kjøpe inn shampoo til koster/eller en mild shampoo så de får en skikkelig julevask snart. 🙂

    For min del så er både MAC og MUS obligatoriske i Oslo. Har ikke vært innom Visage som også selger sminke ennå. Gleder meg til å lese om kjøpene dine!

    Lykke til på eksamene!!!! 🙂

    • Hehe, det er faktisk bare MAC, MUS og Visage jeg har på listen over musts foreløpig, så jeg ser vi tenker likt 😉 Blir nok litt tusling på Oslo S og Oslo City også, og litt trasking i Karl Johan. Er greit å holde seg til ett område når en ikke har all verdens med tid 🙂

      • Monica S says:

        Glad i makeup begge to tror jeg 😉 Jeg vil forresten si at jeg personlig synes MAC på Glasmagasinet er bedre enn den på Oslo City. Selv om jeg alltid stikker innom begge to 😛 Jeg liker også å tusle rundt på Oslo City, mange butikker på et senter. Byhaven på siden av Oslo City har forresten MUS, Kremmerhuset og Lush. 🙂

  2. Viktig å ha fokus på eksamen ja! Masse lykke til 😀

    Jeg burde vært flinkere til å ta rundvask på kostene mine.. Tar det litt nå og da 😉

  3. Eirin fra bergen says:

    lykke til på eksamen 🙂 🙂 🙂
    Jeg har troa på deg jeg 😉

Legg igjen en kommentar

