Ingen pakke i dag heller…

Før var jeg bare skuffa, nå blir ejg snart sur! Har ventet nok lenge, og vil ha concealerpalett, iPadmappe, falske vipper og iHerb-pakke NÅ! Øyeskyggene fra Heidi bør også være rundt hjørnet straks, og selv om jeg bestilte rett før midnatt i går er jeg allerede utålmodig angående Makeup Mekka-pakken….. Du er en dust når du er tom, mister Postkasse!

3 Responses to Ingen pakke i dag heller…

  1. Line S says:

    Enig enig.
    Jeg venter også på en del pakker, kjedelig å vente… Grumpf..

    • Ja, det er grusomt! Hva venter du på? Og har du ventet lenge? Selv handlet jeg noe på Ebay den 16. november og noe på Iherb den 22. På Dealextreme handlet jeg for en evighet siden (tror jeg…) og på Makeup Mekka i går. Og øyeskyggene jeg venter på ble sendt sendt på onsdag, fra Oslo, så de bør også være i nærheten! Åh, kjedelig 😦

  2. Monica S says:

    Æsj, så kjedelig. Håper postkassen din er stappfull på mandag! Selv så fikk jeg pakke i posten i dag, fra CS. 🙂

Legg igjen en kommentar

