På vei i posten: Concealer fra Too Faced og foundationprøver

Heidiforumet informerte en bruker om at Makeup Mekka har gratisprøver på sin egen foundation frem til midnatt, og jeg klikket meg selvfølgelig inn. Der fylte jeg handlevognen med en haug med prøver (en av hver farge i de to typene foundation de har = 10), og da jeg antok at frakten var fæl, klikket jeg like greit Too Faced Therapeutic Herbal Concealer inn i handlekurven, siden jeg egentlig ikke skulle kjøpe noe uansett. Wops.

Nå venter jeg ti foundationprøver, og en concealer. Til mitt forsvar har jeg ønsket meg denne concealeren siden HC skrev om den for rundt fire måneder siden. Og det er lenge, altså!

Denne, bare i en annen farge, håper jeg vil endre livet mitt.

Noen som har erfaring med denne? Om denne ikke fungerer, da gir jeg opp, altså…

8 Responses to På vei i posten: Concealer fra Too Faced og foundationprøver

  1. Tenk at forumet mitt er mer oppdatert enn meg 😛 Hehe. Neida, jeg fikk kjøpt meg noen prøver jeg også, så nå blir det swatches og «finn din farge-innlegg» 😀 Håper den er god! Vil veldig gjerne at den skal være det 😀

    Gleder meg til å høre hva du syns om denne concealeren!

    Klem klem 🙂 🙂

    • Ja nå løper vi fra deg snart, altså 😉 Ja, jeg gleder meg til å prøve dem jeg også, har så lyst til å finne den perfekte flytende fundation! Skal selvfølgelig oppdatere angående concealeren, som jeg MÅ like, ellers stenger jeg meg inne i protest!
      Klem!

  2. Line S says:

    Jeg har denne concealeren og synes det er den beste jeg har til under øynene. Nå er jeg litt eldre enn deg og har litt rynker ( iiiiik…), og den er passe creamy til at den ikke gjør at jeg får mer rynker. Spennende å høre hva du synes om denne.

    Jeg bestilte også en av hver av foundationtesterne fra makeupmekka. Måtte jo det når det var gratis! I tillegg kjøpte jeg browmousse fra tweezerman og lipgloss med granateple fra murad. Så nå får postmannen raska på!!

    • Åh, så bra! Jeg har også ei ynke/linje/strek under øynene, som concealere elsker å sette seg i, så jeg har store forhåpninger til denne! 🙂 Oppdaterer du meg når du får browmoussen? Jeg har vurdert den lenge nemlig, men ikke verdt helt sikker på om det var vits..

  3. Monica S says:

    Denne concealeren har jeg også fryktelig lyst til å teste ut, så gleder meg til å lese om dine erfaringer 🙂 Jeg måtte også benytte meg av tilbudet, så kommer 10 prøver hjem til meg også 🙂

  4. NML says:

    Har du prøvd theBalm sin consealer? Jeg har den nå, men er ikke sånn kjempefornøyd med den egentlig. Kunne tenke meg en som faktisk dekker over de lillagule ringene mine, ikke ligger seg i rynkene under øynene og heller ikke gjør miliene mine værre.. At DET skal være så forbannet vanskelig da! :p

    • Nei, den har jeg ikke prøvd. Vurderte den lenge, men siden jeg har mistet troen på concealere orket jeg ikke (og det var kanskje lurt, har lest en del kjølige omtaler av den). Jeg håper derimot at denne skal bli min livsledsager, og er den fantastisk skal jeg selvfølgelig dele hemmeligheten med verden 😉

Legg igjen en kommentar

