Favorittprodukter: November

November er over, og elskede desember påbegynt! Endelig er tiden inne for overflod av stearinlys, pepperkaker, gløgg, kos og julefilmer! Okei, nok om det, og over til innleggets tittel: Denne månedens favorittprodukter! Ja, jeg har bare blogget i litt over ei uke – men jeg har selvfølgelig brukt en drøss med produkter hele måneden (og året, for den saks skyld…) 😉

(Dette er produkter jeg har oppdaget eller gjenoppdaget i løpet av november, generelle favorittprodukter skriver jeg heller om senere.)

Novemberfavoritter:

Depend Dip-In Remover

Denne er by far det beste kjøpet jeg har gjort på lenge! Selv med store forventninger ble jeg enormt imponert – og en tanke bitter fordi jeg ikke har oppdaget denne før..

Everyday Minerals Eyeshadow «Comfy»

Denne har jeg hatt liggende ubrukt lenge, men da jeg tok den fra for et par dager siden falt jeg med ett pladask. En perfekt, varm brunfarge med herlig gullshimmer! På bildet (som ikke yter fargen rettferdighet!) har jeg kun den på lokket, men Naked Lunch fra MAC i øyekroken.Definitivt en ny hverdagsfavoritt!

Ardell 105 Black – falske øyevipper

Mitt første forsøk med første øyevipper gikk overraskende bra, og jeg kommer garantert til å kjøpe disse vippene igjen!

Pierre René Single Eyeshadow #84

Jeg forguuuuuder denne fargen, og da gjør det ingen verdens ting at den drysser litt ved påføring. For det gjør den.

4-stegs neglefil fra Lindex

Denne er kanskje litt sær, siden slike filer finnes overalt, men «Polish»-delen av denne er fantastisk, altså!! Gnikk litt på hver negl med (aller helst de tre første og deretter) det siste steget, og de blir speilblanke i flere dager!

Revlon Colorstay Normal/Dry #180 Sand Beige

Jeg kjøpte denne da jeg var i Roma, men la den vekk da jeg kom hjem til Lily Lolo og måtte gi henne en sjans. I det siste har jeg derimot tatt den litt fre igjen, og selv om jeg skulle ønske holdbarheten var bedre synes jeg finishen den gir er veldig fin – vel og merke med et transparent pudder i t-sonen!


Nå har jeg garantert glemt noen, men da får jeg heller oppdatere senere.
Har du fått noen nye favorittprodukter denne måneden?

3 Responses to Favorittprodukter: November

  1. Line S says:

    Jeg venter på den revlon foundationen i posten! Glad du liker den:-)
    Jeg har alt for mange favoritter, men tror denne måneden har vært preget av everyday minerals foundation, well dressed blush fra mac, syrup leppestift fra mac og helt krem med rose fra krem fresh…mmmm!

    • Så bra, du må si fra hva du synes om den når du får den 🙂 Vet meningene på O store internett er svært delte angående den, og selv synes jeg som sagt ikke at den er fantastisk, men det er den beste flytende foundation jeg har prøvd så langt!

      Well Dressed har jeg sett utalligeswatches av, og den virker nydelig, så det skjønner jeg godt 🙂 EM er jeg også glad i, men leppestifter fra MAC har jeg faktisk aldri prøvd, og heller ikke Helt Krem, dessverre.

  2. Monica S says:

    Liker favorittposter. 🙂 Skal gjøre en selv i morgen, da har jeg tid til det 🙂

    Btw, når kommer flere inspirasjonsinnlegg fra deg, venter i spenning på din sebra 😉

Legg igjen en kommentar

