Gooooood morgen!

Nå har jeg nettopp blitt oppringt av Expert, og skal rimelig snart komme meg av gårde dit for å hente…….. iPaden min! Jeg vant nemlig en i sommer, og har grunnet dødstreige Apple ventet i spenning siden, og nå er den jammen her!

😀 😀 😀 😀

4 Responses to Gooooood morgen!

  1. Line S says:

    Så gøy!
    Har ipad jeg også:-) fornøyd med den! Moro å vinne en da!

  2. Så gøy! Gratulerer! 😀

  3. Monica S says:

    Hurra! Samboeren min fikk sin i posten i dag (han kjøpte den selv vel og merke!). Du må kjøpe deg spillene Angry Birds og Plants vs Zombies. De er morsomme 😉

Legg igjen en kommentar

