PIP: Fra KremFresh

I går (og på torsdag – da pakken var delt inn i to pakker) mottok jeg pakken fra KremFresh jeg skrev om her om dagen. Den (de..) inneholdt Balanserende Dagkrem, Smør på Flesk og en leppepomade med menthol.

Førsteinntrykk:
Leppepomaden er helt ok. Ikke dårlig, men ikke fantastisk. Jeg liker at den er uten mineraloljer og slikt, og jeg trenger ikke å påføre spesielt ofte. Absolutt godkjent!

Dagkremen har jeg prøvd bare to ganger, i går kveld og i morges, så jeg kan ikke si noe mer om den enn et par overfladiske observasjoner jeg har gjort meg: Flasken er liten, men fin. Lukten er…. rar. Ikke så mye at det er skjemmende, men den lukter ikke spesielt godt (Men altså, nå velger jeg produkter med funky duft og null parfyme foran godluktene parfymerte produtker anyday!). Til slutt, det jeg har hengt meg mest opp i, er konsistensen. Den er veldig «primer-aktig»; litt seig og tykk, samtidig som den «glir» veldig fint på huden. Ja, den minner faktisk veldig om en primer, men så lenge ingrediensene er gode og den ikke ødelegger meg, så skal jeg jammen ikke bruke det i mot den! Den er nemlig veldig behagelig på, det er rett og slett bare uvant.

Smør på Flesk virker som en fryktelig morsom klump med fuktighet, men jeg ahr dessverre ikke fått prøvd den enda. Den lover å gi masse fuktighet, og duften (jeg har utgaven med limeduft) er mild og god. Den lukter (heldigvis) ikke spesielt mye, men jeg tror nok at den på huden vil gi et hint av en ren og frisk duft.

8 Responses to PIP: Fra KremFresh

  1. Monica S says:

    Spennende. Det er gøy å høre om produkter som jeg ikke kjenner til så godt. 🙂 Dagkremen høres litt spesiell ut, blir morsomt å se hva du synes etter å ha brukt den ei stund 🙂

  2. Line S says:

    Spent på hva du synes om kremen jeg også:-)
    Jeg har smør på flesk med eple. Veldig fornøyd med den. Den er noen ganger litt for hard til å smøre rett på huden og da holder jeg den litt under det varme dusjvannet. Da glir den på som smør:-) supert produkt

  3. Ida Carina says:

    Kommer det snart omtale på leppepomaden og smør på flesk? 🙂

Legg igjen en kommentar

