NOTD: Pieces «Golden Chokolate»

Nei, tittelen er ikke en skrivefeil, den heter faktisk Golden Chokolate med K. Jeg liker det ikke…. Men fargen er fin!

I vanlig innelys er fargen veldig lik den på bildet, og jeg tror jeg liker den godt. Jeg synes derimot ikke at den passer til navnet, «gyllen sjocolade» (ha ha….), for den er mer brungrønn med gullskimmer enn den er gyldent sjokoladebrun.

i «haul-innlegget» i går skrev jeg at jeg tippet at denne lakken skulle være dårlig, og jeg hadde heller lave forventninger til påføringen. Det var lurt, for jeg ble jammen positivt overrasket! Det skal nevnes at den var bittebittelitt seig, men den var likevel veldig lett å legge, og jevnet seg selv ut veldig fint.

Jeg fant det ikke nødvendig med mer enn to tynne lag, og selv uten under- og overlakk synes jeg den har en fin glans og jevn overflate – jeg er foreløpig imponert!

 

One Response to NOTD: Pieces «Golden Chokolate»

  1. Monica S says:

    Den var jo kjempefin jo, gøy når billige ting kan overraske 😀

Legg igjen en kommentar

