Black Friday suger – jeg vil shoppe!

Jeg blir helt dårlig. Det ER så mye jeg har lyst på – og ikke kan kjøpe. Det er nesten så det gjør vondt i det materialistiske hjertet mitt…. Overalt hvor jeg surfer ser jeg store oppslag om «Black Friday-salg», og spesielt da jeg kikket innom Heidi sved det ekstra mye. Jeg vil også shoppe!! ((Mer…)For jeg har faktisk bestilt meg én Sigmakost, nærmere bestemt F82, og ei ny flaske med serum fra MD Formulations!)

Om jeg hadde hatt så mye penger som jeg skulle ønske jeg hadde hatt, hadde dette vært på vei hjem til meg nå:

Fra Sigma, som i dag tilbyr gratis frakt, med koden BF2010, ønsker jeg meg dette:

 

 

Fra CherryCulture, som har 20% på hele sortimentet, med koden TG20, ønsker jeg meg dette:

 

Fra FeelUnique, som tilbyr 10 pund avslag om du handler for 100 pund, ønsker jeg meg dette:

4 Responses to Black Friday suger – jeg vil shoppe!

  1. Monica S says:

    Så mye fint du ønsker deg. Skjønner godt at det er teit å ikke ha penger til alt man vil ha når det er salg, sitter i samme båt selv. Blir bare Coastal Scents paletter på meg, men det er jo ikke verst 😉 Eyes Kit fra Sigma er forresten kjempebra, jeg elsker det 🙂

  2. Renate says:

    Blir gal av salgene nå, typisk når jeg har litt kjøpestopp :p Har også laget lister, forhåpentligvis ligger noe av det under juletreet i år 🙂

Legg igjen en kommentar

